朱古力*°+﹏]]痴心絕對﹏兒
係朋友就黎留言啦~
我等得起.....
無論您肯不肯,我都選擇「等」....
MonyiLau
暱稱: Monyi
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-07-24
無奈......
check一check好多~
留CM耶......
UnHapI SO SO SO mucH
文章分類
全部 (180)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
小小同學﹏esther
小學同學﹏sweet
男社長﹏智社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 3774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


比阿朱點左添.... 愉快 分類: 未分類

睇返阿朱日記先知添....>﹏<

點我的人:阿朱
填寫日期:6/7

愛的音樂:痴心絕對/愛你變成恨你
愛的顏色:紅•黑
愛的國家:日本  勁想去~
愛的汽車:- -'' 點識姐....>﹏<
愛的休閒:行街街,sleeping,chating~
愛的科目:miss ip教的也愛耶
愛的甜食:我愛朱古力~T.T
愛的個性:真..
愛的口頭禪:離排冇咩口頭蟬WO~
愛的小動作:想不到呀 .. >.<
愛的習慣:每個星期一定去行街街﹏上網
愛的季節:我愛summer也愛winter~
愛的女人:小學(阿朱)一定係~[中學--太多~]
愛的男人:熟我的人也知道了吧!
愛的節日:生日(好快生日了~)
愛的香水:= ='' 沒有吧
愛的定義:我愛你的話,我一定會講出口!敢去愛先係最真的愛~

阿朱點左wo~
咁我就點返其他人na______
carmen*christy*elton*豬皮*ringo*男社*書生*yoyoshan*vicki*慕慕*



三日日記______hapi or not~ 不安 分類: 未分類

各位......冇打三日添.....哈哈!現在補打返na______

星期二bbq~hapi~不過食得好少野咋~

唔知點解好多時都係唔熟嫁~>﹏<

(而且您地去完camp返黎了~)

星期三.....red-cross要操wo~(難得我今次有返去wo~)

好努力咁操~希望考試合格na******

晚上要返學當值﹏點知原來可以早走wo~

但我屋企人又冇cook我飯wo~

so...同包包出去食wo~[][][]       包包又將她的第一次比左我了~^^

同包包一樣:怕怕夜食晚餐會fat一丁~>﹏<

 

 

 

 

我愛吳雨 ----愛你變成恨你~

歌手:吳雨霏 | 作曲:劉祖德
填詞:林夕 | 編曲:劉祖德

不 你太好 想 你更糟 我仍未接受到
被 被你突然就算宣佈 分手更好
當你待我好 該難忘程度
心頭如像被插刀 好到大概沒有好報
似是個圈套 令難捱度更加高


不能懷念愛惜 不如懷恨更激
 恨人亦要花氣力
 例如恨你 為人自私也任性
 我憎你不停來為我添加大量情敵
 將 咸甜回憶
 記恨你才能令愛著你也沒價值
 直到令我的強烈愛意 平息


想 你太傷 不 會設想 再懷念變孽賬
就 絕到亂誣捏你醜樣 毀壞形像
因你受了傷 憎你會有獎
想到缺點便拍掌 不要讓我面對真相
掛念似搔癢 恨才能令我輕傷

REPEAT*

我愛你麼 我怕你麼
厭惡你方能夠不難過
憎你那過錯 憎你放棄我
再愛你嫌命長麼


不能懷念愛惜 不如懷恨更激
恨人亦要花氣力
恨完就盼 餘情隨宣洩絕跡
不停來為我添加大量情敵
憎 完全被逼
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意 平息

 

 

 

傷心得很~>﹏<要咁對我?忘記了我,,,是嗎?
不會被您討厭~不想被您害怕耶.......但我可做什麼呢?

我恨你________恨你把我拉落無底深淵*****        教我不懂如何.重.新.站.起.來﹏



2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


UnHaPI So mUcH~ 感動 分類: 未分類

好對唔住呀!

因為我先會攪成咁姐.....難遲其究呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                     好唔開心,自責中~                      點解會咁嫁????????????????

明明我係好愛社,一心諗住一定win~努力練習~由過時到岩岩好,唔熟到熟~

不過...點解會攪成咁呀???????????

警告:

某某社的同學唔駛咁串咀姐~
[][][]我地唔勁~so,唔代表win左我地就可以win埋其他社~

我要求有負方賽!!!!!!!!!

喊左好耐~皮膚敏感wo~白痴ge~

我諗以後唔打辯論會係一個最好的方法~        差透了~

______________________唔想再提辯論這兩個字~再提kill低您~

p.s今日多左個呀媽wo~「一媽~」

dim笑左半個鐘~係m記傻笑~

好對唔住red-cross~因為今日我又冇黎到~

今個星期一,三,五都唔駛返學~諗諗有咩好做先~

不過................今日係好uahpi ge~

因為有人今日去camp了~我冇得去wo~慘~



2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


HPAI~連續第二日係咁開心lu~ 愉快 分類: 未分類

終於衝破二千柒百人次了~

hehe,,,,,今日同daddy行左好多個地方wo~[有丁似自遊行wo~哈哈!]

一早就比daddy叫醒去飲茶~睇睇下報紙就勁想去行街wo~哈~

就fly左去m.k lu~

幫豬仔買個隻表~點知返到黎佢話唔鐘意wo~[慘~]

我買ge....點知返黎話唔like~>﹏<

本身有丁地方唔識點去嫁....不過今日daddy教左我na_____

以後我識路了~不過可能唔會再去,因為冇野好睇ge~

難得有一日行旺中係冇買屬於我自己ge野~p.s只買了細妹的東西咋~

講起細妹,,,,佢同佢d fd今日去睇戲wo~(佢就好啦~)

不過我鐘意行街多過去睇戲lo~

______________

雖然仲有好多野想話比大家知~

不過我要攪辯論了,so唔打住na****

天日先再講~

不過我希望我放棄了去camp黎轉取社辯論.....

希望能夠win到對手。對到仁社~哈哈~

智社----唔可以lost~



2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


HPAI~THX阿朱~ 愉快 分類: 未分類

71---紅色~應該唔駛返學嫁~但係我地要返學攪野wo~ so,著便服返學==hapi~  

不過實在攪得太耐啦~早上10點鐘返去~攪到2:30先走得~[]

3:00先食左少少野咋~(雖然今日辛苦.但我希望辛苦得黎係值得ge~)^^
智社加油~智社必勝~
______________________

p.s: sorry ar b~

希望你唔會咁小器~嬲左我啦~^^我地係永遠ge好朋友~

 ___________________________________________

本身諗住今日完左之後同阿朱去m.kge~

 因為丁33唔令了~而且唔岩著lu,so好想去m.k行~

點知今日太晏先放了~[午餐要在3點鐘先有野食wo~]

差丁丁就係3點3,,,食high tea了~>﹏<

===================

今日帶夠彈藥諗住dim左咁買野,考試考得耐,當然要輕鬆下啦~

之後,戰利品有三樣.....(好難得果三件33&富富我都真係好鐘意~)

親得都ok na_____

同阿朱都諗住買碟返屋企煲ge....不過今日$$不是用在這裡.....so,冇買到wo~

 

 

 

 p.s一年快過了.....很開心能夠識到一班好朋友~

更開心能夠同阿朱升左唔同ge中學....都仲可能咁fd wo~

更開心全班1A同學都好好反~

男仔都算好人na]]***女仔不嬲都咁勁嫁啦~咩都得~^^

 

 

 

~期待暑假~

快d放na***

我愛暑假,暑假係我生日的時候......又係阿朱生日wo~

hapi~

仲可以完成我的心願.......

好想好想可以....