7月1號---紅色~應該唔駛返學嫁~但係我地要返學攪野wo~ so,著便服返學==hapi~
不過實在攪得太耐啦~早上10點鐘返去~攪到2:30先走得~[慘]
3:00先食左少少野咋~(雖然今日辛苦.但我希望辛苦得黎係值得ge~)^^
智社加油~智社必勝~
______________________
p.s: sorry ar 瑜b~
希望你唔會咁小器~嬲左我啦~^^我地係永遠ge好朋友~
___________________________________________
本身諗住今日完左之後同阿朱去m.k行ge~
因為丁33唔令了~而且唔岩著lu,so好想去m.k行~
點知今日太晏先放了~[午餐要在3點鐘先有野食wo~]
差丁丁就係3點3,,,食high tea了~>﹏<
===================
今日帶夠彈藥諗住dim左咁買野,考試考得耐,當然要輕鬆下啦~
之後,戰利品有三樣.....(好難得果三件33&富富我都真係好鐘意~)
親得都ok na_____
同阿朱都諗住買碟返屋企煲ge....不過今日$$不是用在這裡.....so,冇買到wo~
p.s一年快過了.....很開心能夠識到一班好朋友~
更開心能夠同阿朱升左唔同ge中學....都仲可能咁fd wo~
更開心全班1A同學都好好反~
男仔都算好人na]]***女仔不嬲都咁勁嫁啦~咩都得~^^
~期待暑假~
快d放na***
我愛暑假,暑假係我生日的時候......又係阿朱生日wo~
hapi~
仲可以完成我的心願.......
好想好想可以....
|