今日係學校既買賣舊書日
我同kai子晨咁早番到去
打算霸個靚位
點知Air hole唔比我地入去住><
大概八點四十五分先比我地入去
我同Momo, 初雨同kai子用同一個攤位
前面果檔就係f.3既馮冠x佢地
我地都未擺好d野
馮某就走過同我地講「買左f.3書未啊, 幫我買本啦, d書好平好新, 要乜有乜!」
真係服左佢
佢一講完就聽到Air hole 開咪話「請各位同學准時九點鐘先好進行交易」
哈
樣衰左啊馮某XD
Momo幫佢買左一本V.A. 書
跟住馮某就不停咁比d同學推佢過黎我地度hard sale 佢地d書
睇住佢果個迫於無奈&極不情願果樣都想笑XD
真係算佢唔好彩XD
最後幫佢買左來普通話workbook
因為我本workbook冇左
唯有用五蚊單買=.=
之後d人開始多
本小姐都即刻變身做「sale士」
總之就係不停咁哄d家長
不停咁游說佢地買書
用盡我既甜言蜜語話佢聽本書有幾好
仲要夠主動
要主動問佢「仲差d咩書啊? 你話我聽我『螺』多幾本比你揀下睇下丫!」
本小姐就係不停咁做D咁既野
好快就賣剩兩本maths 書
睇黎我都幾有天份嘛~ ((神經病
剩番果兩本maths書就賣唔出
因為有個f.1家長周圍同人講maths書改左版
唔好幫我地買><
去死啦癡線婆
邊度有改版啊!?
番印同改版係兩件事啊!!
番印係重覆copy同一本書啊
唔係改版啊白癡!!
我地果d全部都係07年番印嫁癡線婆!!!
我d客都比你趕走晒啦><
跟住又不停咁揭我d書
揭足十幾廿次
我本本書都就黎比佢整爛
揭完晒咁多本書又想壓價壓到一折
冇病啊佢?
壓價唔成又要我幫佢留住一大堆書
跟住影都冇埋
其他有心買書冇心壓價既人想黎買
我梗係賣比人地啦
半個鐘之後番到黎又話「我話要留比我嫁嘛!」
你癡線啦你!!
留比你就死得啦
你又唔係肯定會買
仲要比你壓價
你當我死嫁!?
手快有手慢冇丫嘛
我d書keep得咁好都話舊同貴
咁你咪唔好幫我買囉
自己去買新書lo
睇下以我出既價買唔買倒一樣咁新既書!!??
你唔買我d書仲有大把人幫我買
洗比你咁糟質!?
我本RE書啊
用都冇用過
都未開封
已經六五折賣
佢居然話:「尼個唔係新唔新既問題, 你果本係舊書就應該三、四折賣啦!」
嘩!!
真係癡線嫁!!!
未開封既書係舊書!!??
阿姐
要唔要我教你何謂新書、何謂舊書啊!?
又話我本IS用pencil寫過少少野好殘
去死啦!!
真係short short地
你想用舊書價買新書?
番歸啦你
你梗係未買過舊書啦白癡
知少少就扮代表
咁想要平野咪唔好黎囉!
自己出去睇下果價先再話我d書平定貴啦————!
我成世人都未試過咁Angry嫁!!!
真係比佢搞到我失晒預算
一本Maths 書正價171蚊
本來打算兩本平平地105蚊就賣左去
比佢搞一搞
連賣都賣唔出啦!!!
下年我一定要提防佢!
一見倒佢就要收起晒d書唔比佢掂!
仲要唱衰佢
等佢下年黎左都買唔倒平書!!!!!
問佢知味道未!!!!???
|