氣~~~~! - 夜月的天空花園 - QOOZA 網上日誌

 

夜月ソ天空花園

 

◇。+。★。☆。◆。◇。+。★。☆。◆。◇。+。★。☆。◆。☆。★。+。◇。+。★。☆。◆。◇

 

 

Moon6

暱稱: 夜月
性別: 女
國家: 香港

MORE...


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


 


時 鐘


日誌分類

全部 (77)
~~歌曲歌詞~~ (3)
《飛舞》 (6)
心情日記 (4)
生活瑣事 (56)
忘憂草 (13)
未分類 (1)


最新日誌

2009-11-29
2009-09-25
2009-09-18
2009-09-15
2009-08-27


最近訪客

最近沒有訪客


訪客留言

最近三個月尚無任何留言

 


我的好友


站內搜尋

 


2009 年 7 月 13 日  星期一 晴天


氣~~~~!

分類: 心情日記

今日係學校既買賣舊書日
 
我同kai子晨咁早番到去
 
打算霸個靚位
 
點知Air hole唔比我地入去住><
 
大概八點四十五分先比我地入去
 
我同Momo, 初雨同kai子用同一個攤位
 
前面果檔就係f.3既馮冠x佢地
 
我地都未擺好d野
 
馮某就走過同我地講「買左f.3書未啊, 幫我買本啦, d書好平好新, 要乜有乜!」
 
真係服左佢
 
佢一講完就聽到Air hole 開咪話「請各位同學准時九點鐘先好進行交易」
 
 
樣衰左啊馮某XD
 
Momo幫佢買左一本V.A. 書
 
跟住馮某就不停咁比d同學推佢過黎我地度hard sale 佢地d書
 
睇住佢果個迫於無奈&極不情願果樣都想笑XD
 
真係算佢唔好彩XD
 
最後幫佢買左來普通話workbook
 
因為我本workbook冇左
 
唯有用五蚊單買=.=
 
之後d人開始多
 
本小姐都即刻變身做「sale士」
 
總之就係不停咁哄d家長
 
不停咁游說佢地買書
 
用盡我既甜言蜜語話佢聽本書有幾好
 
仲要夠主動
 
要主動問佢「仲差d咩書啊? 你話我聽我『螺』多幾本比你揀下睇下丫!」
 
本小姐就係不停咁做D咁既野
 
好快就賣剩兩本maths 書
 
睇黎我都幾有天份嘛~ ((神經病
 
剩番果兩本maths書就賣唔出
 
因為有個f.1家長周圍同人講maths書改左版
 
唔好幫我地買><
 
去死啦癡線婆
 
邊度有改版啊!?
 
番印同改版係兩件事啊!!
 
番印係重覆copy同一本書啊
 
唔係改版啊白癡!!
 
我地果d全部都係07年番印嫁癡線婆!!!
 
d客都比你趕走晒啦><
 
跟住又不停咁揭我d書
 
揭足十幾廿次
 
我本本書都就黎比佢整爛
 
揭完晒咁多本書又想壓價壓到一折
 
冇病啊佢?
 
壓價唔成又要我幫佢留住一大堆書
 
跟住影都冇埋
 
其他有心買書冇心壓價既人想黎買
 
我梗係賣比人地啦
 
半個鐘之後番到黎又話「我話要留比我嫁嘛!」
 
你癡線啦你!!
 
留比你就死得啦
 
你又唔係肯定會買
 
仲要比你壓價
 
你當我死嫁!?
 
手快有手慢冇丫嘛
 
d書keep得咁好都話舊同貴
 
咁你咪唔好幫我買囉
 
自己去買新書lo
 
睇下以我出既價買唔買倒一樣咁新既書!!??
 
你唔買我d書仲有大把人幫我買
 
洗比你咁糟質!?
 
我本RE書啊
 
用都冇用過
 
都未開封
 
已經六五折賣
 
佢居然話:「尼個唔係新唔新既問題, 你果本係舊書就應該三、四折賣啦!」
 
!!
 
真係癡線嫁!!!
 
未開封既書係舊書!!??
 
阿姐
 
要唔要我教你何謂新書、何謂舊書啊!?
 
又話我本IS用pencil寫過少少野好殘
 
去死啦!!
 
真係short short地
 
你想用舊書價買新書?
 
番歸啦你
 
你梗係未買過舊書啦白癡
 
知少少就扮代表
 
咁想要平野咪唔好黎囉!
 
自己出去睇下果價先再話我d書平定貴啦————!
 
我成世人都未試過咁Angry嫁!!!
 
真係比佢搞到我失晒預算
 
一本Maths 書正價171蚊
 
本來打算兩本平平地105蚊就賣左去
 
比佢搞一搞
 
連賣都賣唔出啦!!!
 
下年我一定要提防佢!
 
一見倒佢就要收起晒d書唔比佢掂!
 
仲要唱衰佢
 
等佢下年黎左都買唔倒平書!!!!!
 
問佢知味道未!!!!???







訪客留言 (返回 Moon6 的日誌)



lingyi636 於 2009-07-29 11:36 PM 發表:
AVA'
你系sara??
黎我blog都吾留個cm 咩意思先.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Black_Teddy 於 2009-07-29 09:20 PM 發表:
夜月阿~
你近來都在忙什麼啦
我近來都沒上稀她們的壇…
很少跟妳聯絡啦… (嘆氣
那個,之前有個小學同學問我28/8回不回學校一趟
你會不會回去阿?
雖然聽說學校又換了個校長…
之從胡校長打後的校長都把咱們充滿了回憶的學校弄到一團糟啦 TT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



auyeung1994 於 2009-07-29 12:27 AM 發表:
為什麼半個月都不打blog??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sffs 於 2009-07-16 02:50 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



auyeung1994 於 2009-07-13 08:04 PM 發表:
師奶是這樣的
最喜歡壓價和將貨物左番加番
揭到爛先肯買
可能還會走去其他檔再揭
所以一見到這類型師奶最好就避之則吉
一是惡言相向
我小時候經常跟著老媽的那些師奶朋友
那些習慣,技巧我都一清二楚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是啊是啊
這些師奶少見為妙~ ++
 
Posted at 2009-07-15 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Black_Teddy 於 2009-07-13 06:22 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]