2007 年 11 月 5 日  星期一
久違了..

n年冇店啦~要整得靚靚先得~

星期五果日去左 camp..超好玩..

估唔到01601b d人係咁好玩...好低死..

哈哈~回憶,,,自從去完camp

我就突然好懷念一大班同學,朋友去玩..

去吃野,,,真係好開心....

有d感觸添....

                                日記....板....未整好...有待維修...

2007-11-06 12:00 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最新日誌
2008-01-22
久違了..
打日記∼
迷途中...
my way...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言



訪客留言 (返回 MoonLing 的日誌)


deedee~^^ 於 2007-11-18 06:53 AM 發表:
HIHI~~!
你幾好嗎~~~~~~~~~?
真係古唔到~~~你....................
happy..............~!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi~估唔到...估唔到咩...???
Posted at 2007-11-20 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 MoonLing 的日誌 ]