2007 年 11 月 5 日 星期一 ![]() |
久違了.. ![]() |
n年冇店啦~要整得靚靚先得~ 星期五果日去左 camp..超好玩.. 估唔到01601b d人係咁好玩...好低死.. 哈哈~回憶,,,自從去完camp 我就突然好懷念一大班同學,朋友去玩.. 去吃野,,,真係好開心.... 有d感觸添.... 日記....板....未整好...有待維修... |
| 2007-11-06 12:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
![]() | ||||||||||
| 最新日誌 | ||||||||||
| ||||||||||
| 訪客留言 | ||||||||||
最近三個月尚無任何留言 |
| 訪客留言 (返回 MoonLing 的日誌) |
|
|
deedee~^^ 於 2007-11-18 06:53 AM 發表:
HIHI~~! 你幾好嗎~~~~~~~~~? 真係古唔到~~~你.................... happy..............~!! |
| 網主回覆 hi~估唔到...估唔到咩...???
|