〝×* 老Su__`*◆;|!]﹍﹎〝| ,,最後剩低我一人去走路°+"`*.,;`|!
[▌ °May me love become true╳ × █

*╴〞我們有能夠重新《選擇》所愛的人﹏ㄨ"
Mouse26
暱稱: [* .,老Su__;;*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

最新日誌

我有了神經病
收到份好好ge聖誕禮物
啦啦啦
好緊張啊
肥bb


日誌分類

全部 (259)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


肥bb

岩岩訓左一陣..之後就上網睇野.見到你地d日記..你地過得好嗎....之前同學仔都有好多去左台灣咁,,,見到佢地d日記就好似進入左一個好奇異ge旅程咁..如果我有諗住考大學..又考到ge會點呢...e+鄭國b要返工....我就日日都三步不出門咁...係唔想出..日日用黎訓ge時間都冇哂,,,有時就打下機...諗諗下..我都要諗下遲d搵工ge野啦,,但係...我一讀完書就冇做野,,e+叫我搵野做..我都唔係好想做ja...好攰嫁ma...需則佢地都叫我唔好做...但唔做野又冇錢洗...冇錢洗又冇錢買野,,,唉..好煩嫁ma...e幾日個天又落雨...搞到我想出下街買零食都唔想...鄭國b佢2個表哥個老婆都生左個bb啊...男仔黎嫁....我都未見過,,,想見下ar........我又要快d生返個先..........ohoh..

 

你地得閒打比我吹下水啦....我好悶嫁...我冇轉電話嫁...----->66589946  kaka

 






訪客留言 (返回 Mouse26 的日誌)


pandaieng 於 2009-10-04 12:59 PM 發表:
要生個肥肥白白既b..ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



denice 於 2009-10-02 09:36 PM 發表:
★.c0mm3nt .[] >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siian520 於 2009-09-30 12:06 AM 發表:
做左人老po係咁架nar... 過埋今年你重忙ah.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



weng720 於 2009-09-29 02:39 PM 發表:
好耐冇見wo...你就好啦,,,唔洗做...
我就慘啦...早上返工,,,夜晚返學...
我就離死啦....>_快d生返個bb玩啦...kaka...///
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KEI5689899 於 2009-09-29 11:07 AM 發表:
好la...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 Mouse26 的日誌 ]