|
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
[HAPP]~.~  |
分類: 未分類 |
今日我11:10起新
之後12:00出左門口
係7仔等呀晴
然後我同呀晴去
找呀銘!!
然後我地係
自修室等鋸仔
佢來到陣時
係到大叫MOUSE
全部人都望住哂
之後去左買野
我同呀晴,呀銘一人
出左$20=]
之後我話係香港仔買蝦
但係又唔聽
去左西邨買
但係冇得買
去左大街買
鋸仔比左$20=]
之後我地去找茄
但係HOME冇人
落去個陣時
見到佢呀媽
佢話去左補習
我地行去海旁個陣時
見到一個公園
我地玩左一陣
呀茄就來!!!!
我地慢慢行過去
之後我地開始釣魚
我地果果都唔識
都問呀銘
我地釣得一條魚
之後我地見悶
就走左
之後去左食野
之後開始PLAY偷拍
      
之後上左茄HOME
好好玩
玩到6:30就走左
7:10返到HOME
留CM.................88
|
網主回覆
哈哈 Posted at 2009-06-21 12:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|