覺位好友!!!我好久冇打Qooza LA
係衣一日打反
係 9月1日開始
我覺得入2c班.我好HAPPY
因可以同返-ahBull-ah包-ah膠-貓貓-YoYo一班
如果少左邊個請原諒ME
但係有一個死人頭
毛毛成日X我
希望係2C開心
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
係排球方面!!!!
我今年已經唔係CX