今日第一次埋身餵知行食人奶,雖然唔知他食唔食到,之後又要補奶粉和只食得一兩餐,但好開心,可以咁close.我又好努力在家泵了兩安出來留給護士夜晚餵,護士話他食得好好,無嘔奶!知行好叻仔,好易掃風!
好多人問點解隻手包住?骨折?非也—是打抗生素用的黃豆仔!好心痛,幾日人仔就要受苦!