知行d鼻水依然好嚴重,呼吸辛苦了,瞓瞓下都好易咳醒,完全唔似敏感,我和老公整晚就抱著他睡,一早起身帶知行去看醫生,在醫生處磅重:有5.2kg比五日前重了0.8kg,我覺得我搵錯了一個唔多支持餵哺人奶的醫生,雖然她無講什麼,但態度好似好鄙視。
今次醫生話知行患了傷風,又問誰人傳染了他,我都想知!又話人奶b健康d!點解都會病?!不過我會堅持,我覺得這個時候知行更需要我的奶,可惜我覺得他胃口差了,希望快d好番啦!