唉..
今日入校門比條仆街風紀捉撚我柒頭..
之後捉左我去見顧老爺囉..
我話無柒大聲屌撚柒我:
無柒!!!你宜家去G11企一粒鐘唸清楚點講先!!!
我去左G11勁耐都冇人理囉..
企左9個字..人影都冇隻..
之後黃玉華見我係度..
顧老爺先記得我係度咋-33-
之後我都係話無柒..
佢又叫我唸多5分鐘..
準時了-,-
都係話無柒囉..
佢又見我髮根都係啡色
就話下星期再睇髮根唔係咁既色你就死梗..
我洗撚怕佢咩..我本身就咁既色-v-
之後上視藝堂我大聲叫:
屌咪撚嘈啦..煩撚住哂..
比人牙siR捉左我出去..
仲話唔係咁佢會停咩..
又比人罰企左係門口..
咁岩又係顧老爺堂黎既..
再比佢屌多次-,-
我今日又唔記得去118A..
死撚梗啦T^T
|