近排發現左 我同我Fd 友誼既關係開始到盡頭 即結束!
唔知點解 我開始討厭佢 但佢一d都唔察覺 算啦...
可能佢太多Fd 忽略左我 不過我已經習慣左比人忽略左
5...! 我都唔知點做好? 同佢好番? 定結束左佢? 比d意見! (唔講乜水~係男!)