呢個星期好慘..本來逄星期3放假架MA..
但系今日拎左黎補課..由9點補到2點半..救哂命..
番到TSW就搵北極小米去左食野..
我覺得做人如果做到咁賤對你自己都無好處.肥婆..
P.S:只想愛你!!
今日一早就起左身
下晝同圓形出左MK..買左2件衫..爽.
跟住7點半就番到屋企喇.
好悶牙今日..唔知可以做咩咁..
眼訓喇..打住咁多喇!
P.S:愛你