
而家都可以打番blog la ..好感動今日起到身番學..
今日唔知點解勁精神..上堂無訓過囉^^..
下晝同左光峰同埋wawa去左食譚仔..我又crazy喇..食左個42蚊套餐XD
食完番去上law堂,,開始感到要開始發力讀書喇..
放左學去左搵1A巴士番工..今日第1日番新工..唔錯唔錯..
間野叫一代 $168無限時間任食..得閒黎探下我..
其實今日番工最感恩系見到北極肯比心機做野..真系好開心..
希望佢可以生生性性..做落去..
跟住11點3就走喇..系到搵巴士搭番天水圍..再去左食飯..
食完就番屋企喇..今日就系咁喇!!
P.S:*我的愛 只能夠 讓你一個人 獨自擁有 |