好辛苦咁捱左幾個星期 ,, 琴日終於都完左畢業試,,,考完感覺嘛嘛地
好多人考完就等放假,,,但係我既心情依然都未得到解放,,,好驚死英文!! (三千個生字,,,shit)
唔想補考,,,唔想再見到本GB ,,, PANDA比條生路行下好唔好??我叫你一聲大佬!!! !!!!!!
學校既考試不順,,,都算啦
今日考台灣試,,,好似去mut 咁,,,d野都未學過既,,,玩咩!!
平時仲放棄放學既時間留係學校上台灣班,,,到頭來得個吉
佢教既野份卷都唔知有冇5%,,,唉!!係勞校考台灣真係好輸洩,,, 唔通命中注定我去唔到台灣 ??
我唔想呀!!!!我好想出去闖闖!!
仲有一樣最頂既係,,,琴日收左科大寄比我既信,,佢又話錄取左我,,,但係又要我補習,,好明顯想呃我錢
要我廿幾號交曬錢,,,但係又未出台灣成績!!
我放棄科大等台灣??? 定係比錢科大放棄台灣??
我要點做?? 兩頭唔到岸 ,,,非常迷茫,,唉 (心情仍然行爛!!) E加情況真係好壞....
聽日仲要未台灣試,,,希望能順利D啦...
請有心人為我祈禱!!!
|