| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 悶,悶,悶 |
分類: 未分類 |
我E+上緊電腦堂打Bl0g,,
今日下午返到學校悶死我,,
早之係甘悶我就唔返喇,,
本身上午要返既,,
不過我訓遲冇返到去,,
整完D野我就去左女郎H0m3
到左十點幾寶雞到上埋黎,,
十二點幾我同寶雞就返學..
我返到學校遲左五分鍾,,
唔知個牙SIR有冇寫我遲到呢?!!
希望冇寫我遲到..
我唔想留堂..
E+我個班得番我一條女..
攬到開始唔想返L0..
又同D仔冇野講w0..
唉'''攬到我E+唔知點算好,,
打住甘多先..
今日左有咩事發生,,
會+番落去,,
|
| 發表時間:2009-11-27 03:00 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| ღ開左新Bl0g |
分類: 未分類 |
各位朋友仔們"我開左新Bl0g"
有我新Bl0g朋友仔你地要多D上黎睇牙"
睇完記得番個c0mmEnT比我"
而冇我新Bl0g朋友仔們"
遲D我會+番你地個Bl0g名上去''
有我舊Bl0g既朋友仔們你地可以DElete左佢''
我以後都唔會在上舊個Bl0g''
最後都係個句''
記得多D上黎喇''
|
| 發表時間:2009-11-26 06:41 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|