| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| ღ開左新Bl0g |
分類: 未分類 |
各位朋友仔們"我開左新Bl0g"
有我新Bl0g朋友仔你地要多D上黎睇牙"
睇完記得番個c0mmEnT比我"
而冇我新Bl0g朋友仔們"
遲D我會+番你地個Bl0g名上去''
有我舊Bl0g既朋友仔們你地可以DElete左佢''
我以後都唔會在上舊個Bl0g''
最後都係個句''
記得多D上黎喇''
|
| 發表時間:2009-11-26 06:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
A Chord 於 2009-11-27 03:35 AM 發表:
CMCM"
|
網主回覆
Posted at 2009-11-26 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔甘當唔甘當,,
雞姐多謝曬XP
記得要多D上黎牙'' Posted at 2009-11-26 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝曬XP
記得要多D上黎牙'' Posted at 2009-11-26 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|