我E+上緊電腦堂打Bl0g,, 今日下午返到學校悶死我,, 早之係甘悶我就唔返喇,, 本身上午要返既,, 不過我訓遲冇返到去,, 整完D野我就去左女郎H0m3 到左十點幾寶雞到上埋黎,, 十二點幾我同寶雞就返學.. 我返到學校遲左五分鍾,, 唔知個牙SIR有冇寫我遲到呢?!! 希望冇寫我遲到.. 我唔想留堂.. E+我個班得番我一條女.. 攬到開始唔想返L0.. 又同D仔冇野講w0.. 唉'''攬到我E+唔知點算好,, 打住甘多先.. 今日左有咩事發生,, 會+番落去,,
各位朋友仔們"我開左新Bl0g" 有我新Bl0g朋友仔你地要多D上黎睇牙" 睇完記得番個c0mmEnT比我" 而冇我新Bl0g朋友仔們" 遲D我會+番你地個Bl0g名上去'' 有我舊Bl0g既朋友仔們你地可以DElete左佢'' 我以後都唔會在上舊個Bl0g'' 最後都係個句'' 記得多D上黎喇''