yo*今日hapi也*
呠-00-''
今日好搞笑也..上Eng戈時..miss輸左比39個人=v=''
就係禾地班喇..
今日miss本身叫我地跟住佢讀生字..
點知禾班某男生玩野..
點知成日跟左佢講野..
miss話唔讀完生字唔放學-v-''
點知我地又跟佢講呢句wo..
成班跟住講..超白痴..但超好笑lor..
醉尾都放左禾地走lu~~''
咳..跟住放左學之後上督課..今日上數..
成堂玩野..一做完數之後就成班係度搗鬼=v=''
禾大聲讀書..[[真乖]]
但可以背黎背去都唔識= =
仲讀錯字=v=''
雪雪佢地又係成發癲..成粒中成班人都癲曬咁款..
總之今日笑到嘔*
下晝放學仲比瓜.曖.灰扯禾去w.c tim也..
仲咁大聲係m群度話傾計之ma..
笑到禾嘔*
so hapi*
|