結果今日都係雨天,,
仲要衰到放學先黎落雨,,
好黑仔!!!!
今日要上PE堂喎,,
點知我右醒目到帶衫吾帶褲囉,,,
O左~
今日朝頭早NIKO都已經怪怪地嫁啦,,,
全日都吾出聲,,仲以為自己做錯野激嬲左佢添,,
不過後來NIKO同我講番發生左咩事,,
原來吾關我事既,,嚇得我呀,,,
我一直聽一直聽我發現其實NIKO都幾可愛嫁喎~嘻......
放學個陣落雨嘛....
甘我右冇帶遮喎,,,甘呀澄就遮埋我啦~
我地一路走一路大叫,,(癲左)
椰棻頭同淦仔係後面睇到O曬,,
淦仔個死白痴用PE衫黎抹水囉,,
笑左^^
今日係7+2生日喎,,祝你生日大快樂呀!!!!
|