MyLove312
暱稱: ((-KUEN]*
性別: 女
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
超新xG`
被meEt`!
李人手一日
周寶寶`>3<!
生日大快樂`!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
[[··10/25··]]


黑仔`!一天

我發覺`我訓前會肚痛`!
訓時5痛`訓醒之後就會肚痛`!

一起身`肚痛`-______-!
上學學`去KUEN到扲笛!>V<'
MAT`!教書教書!`
同琦嘈`!煩死啦....
MUS`聽歌聽歌>V<
小息`同儀係B3玩`!
打鍾`講左幾句說話罵曦..走人`!XD'
小息完`肥逸扲本中史書當我面甘打落去!`
爆痛LO`!痛就理所當然喊喇!`
跟住就同老公`鄒紫落去校務曙`!
果書記`幫我擦野-.-V!
之後就行黎行去`!行左半堂就返課室!`
上MISS甘既堂>V<!`
2堂`CPU!!聽歌聽歌`完堂!
LUNCH`!X錦勝同呀強玩`!
點知X錦勝一下踩落我到`!
哇...痛牙!
ENG`!TEST-V-!`5知點呢!
CHI`!乖乖的聽書抄書`!
放學`等歐歐放`!
其間!`比爆多人玩囉`咩呀索-.-!
之後仲困我係C1入邊`!
跟住開門`用個門迫住我`!
撞埋落燈制到`!
. . . .. 好快無事!
因為我有得發洩`燊!>V<'
咬完無事`>V<!
歐歐放左`!我地就1齊行`!
上年B3既好多好多人`係後面`!
送歐歐去明記`入去諗住屈蔥頭野飲!`
點知智智`曦果D又入黎`!
就發生一段野`!XD'`
同蔥頭同路`齊走!`
去7仔`見到小豪`!
反左一陣`!走人...``
返到屋企`坐低`舒服!A____A!

刊登時間︰2006-10-25 05:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[[··10/24··]]


....

返學`返學`返學!`
先黎個MAT`
陳智生竟向全班講`!
今個月佢喊左4次!`
之後-____-
呆滯曬!
有咩可能當住成班講架!`?!
之後`
晶晶大罵XX宏`
又扯埋我上抬`-_____-!'
之後我老公`鄒紫又扯WO!
魚魚...
人地面紅!A____A
小息`!
本人張傻人名單張貼好係2B3`!
WAKEKE`!ISC!`
派TEST`YEAH!`
滿意既`!合格再多!`>V<'
請為我股掌!`XD''
___我有溫IS架!>V<!
不過ISC個牙SIR好煩`!
講講下發脾氣`!-____-!'
之後`CHI2堂`!
MISS譚去攪F.5既某學生!`
我地就係課室自己做自己野`
第2堂CHI`!抄書!
5知點解抄抄下
隻手超痛`!
盡我所有能力`抄2次!`
E...自由神比我攪到喊-____-!'
無奈=____=!`
叫佢喊`佢真系喊-000-''
都5係男仔`喊就喊-.-'
男兒流血不流淚..>V<

LUNCH`
隻手開始勁勁勁痛!`
有一班男仔`正PK`!
完全唔理我既感受`!
係條街到`!格住勁遠!`
勁大聲叫
XX娟`!..
有無攪錯呀`!!
返到學校`!入B3,C1,B1`!
畫花曬某朋友既抬>V<!`!
死未....A______A!
ENG2堂`!完全精神`!
好用心甘上堂堂`!>V<!
放學`同歐歐見到蔥頭`!
1齊放`跟住屈左蔥頭一包爽浪-W-!
之後1路行1路傾`之後就回家了!!


刊登時間︰2006-10-24 05:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[[··10/21··]]


超超超`!T^T

10月20日`星期5!`

小息`詹氏專燈黎我課室比朱古力我!`
呆左一陣`就扲走左!>V<'
之後`好多人系甘叫我比佢地食!`
什至有人話同我買`!
噓...N0 wAy!`
之後`LUNCH`同歐歐睇班際籃球
        B3 VS A1
睇好B3架我`點知A1勝!`-______-!
嗌到我流曬汗`!F.2比左1星期既賽!`
睇左2場`一場係B3一場係B2`!
當然係有事架喇!^^'`
睇唔出某人隻腳係甘幼架!A___A!
又睇唔出`某人原來5識打波的!
又睇唔出`某某人識打波的!>V<!
     人不可以貌相`!
放學`!同歐歐係條街到吹水!`
跟住叫歐歐一個花名`!
係甘笑`笑笑下諗住企係條柱到`!
點知...睇唔到條柱上D係一個板`..
一下撞落去..仲要係位!痛到我死`!
跟住歐歐係甘笑!`黑心\.___./
之後`歐歐摸下!撞左...
跟住又晴紫摸下`都話撞左啦!`

夜晚同牙儀傾左一個問題`!
攪到我5知點-___________-!
---------------------------------------

今朝`神早比人罵`!
之後`又叫我去飲茶!`
5飲*`又係到罵罵罵`!
NEXT`系到流淚..
當日既堅強在那裡..?`
噓`最後都係要去`!
去到食完野`
就同ZOE`AMY`YAN YAN
去買眼鏡比AMY`
之後就飛的去荃灣`!
行下行下行下甘`!
無無聊聊行行行`!


*END

刊登時間︰2006-10-21 05:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[[··10/19··]]


死要面的你..'

今日`算hapi既!`
PE堂`SWIM`!>W<'
MAT!`晶晶發NI奇脾氣!`
用我枝筆扔一扔`!
枝筆既生命就這結束`!
-__________-請默呆!1分鍾!
而我`就乖乖坐係到!>V<!
CHS`爆煩既一堂!`
成日都唔準時放人`!
跟住`就成班起哄叫佢放>V<!
唔比我放`叫我同佢講對唔住先得!
-__________-!煩LO!
LUNCH`MANCY個D又唔等我WO!
跟住落去白抬同鄒紫..鄭LEE`反!
去睇班際籃球`!!!>V<
FUNG竟出賽!`都係輸到貼地!
CHI`MISS無返!代課!`
甘岩去洗手間!`大罵KUEN`
比梁X冰老師聽到`!!!
甘個堂`就同詹氏吹水`!
吹埋ENG`跟住返課室!`
H.A堂!!放學等歐歐等到4點幾都未放!
等其間都發生好多野吧!`
同麥立燊大吵`!
暗倉豪!又好煩講埋D廢話`!
推一推佢`撞到某人`!
某人一下打落去暗倉豪到!`
講真..真系勁大聲!!`!
無可否應!死要面!`
朋友都打..你人黎架咩?!
講真..真係爆憎你嚕!`!
我知..你都憎我呀嗎`!
我唔知醜呀嗎....'
但係....我從無認我鍾意你!
LOWB!`

詹氏話..聽日買一包糖給我食!>V<!

等待中>VVVV<!

刊登時間︰2006-10-19 05:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


[[··10/18··]]


唉`!牙SIR哭!@.@

第1件事`
諾諾`守左佢既諾言!`
願睹服輸`!
輸左一包`碎士糖一包!>V<'
正........食中!好味!~
呢D先叫講得出做得到既人!`
願睹服輸既人!!`

第2件事`!
調左位`!不過只係我只係同楓對調!

李健朱

肥叉

許浩維

`奇

諾諾

晶晶

雯雯

肥逸

聰明仔

自由神


 

唉`!
牙SIR哭啦`T^T'
我覺得我不知所措啦`!*
唯有`上佢堂`!乖乖的!>W<'
盡量啦`!
不過``
我地講既所有有80%係我地既心聲!!`
講時`可能..真系嬉皮笑臉!`
但係講真的`!
反省吧`!
我地要反省反省`!!!!

 

聽日`要乖乖的上好牙SIR個堂!`

刊登時間︰2006-10-18 05:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]