| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
[[··10/16··]] |
|
受 夠 N a ` |
| 請勿插`我講返我感受*`
今日`
返到學校`!李健朱又同我玩冷戰!`?
雖然`我唔知咩事`
但係我都聊返佢講野`!
竟然你甘既態度`!
就算係唔係我自己既錯`!
我都會覺得無錯!`
S0`我唔會再去聊你`哄你!
鍾意點就點啦你`!_ _ _!
一係你就講我知咩事嬲`!
5好同我玩冷戰`!我只會討厭!`
我都受夠啦!`知5知呀!*...
我好盡力甘當你係朋友`!*
BuT`好難呀..你明唔明呀!
你郁小小就嬲`!
對唔住`我唔係男仔`!
唔係你嬲`我就要哄返你甘呀!`!
你唔係D真正既好好好朋友`
同你罵左交`我5需要反省囉!*
因為..一係你就玩唔起!一係就郁小小嬲!
講真`*我今日真系唔覺得我錯`!
反而係好5鋸呀`!
我同你地任何一個人講`!
發嬲還發嬲`!唔該態度好D`!
今日5打啦`!總知...........記住啦!
我唔係D受硬既人`!發我脾4無用!`
我只係會討厭Y0UR`
|
刊登時間︰ 2006-10-16 04:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[[··10/15··]] |
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
刊登時間︰ 2006-10-15 09:24 PM  |
[[··10/13··]] |
|
5 鍾 意!* |
今日`7點半起身!*
某朋友打電話來!`一起上學!
ART`!悶到我爆爆爆炸!`
成日又放得遲!`*
小息`高霖比人嘈BOR!-____-!
我至憎就係X家X`!
5關佢事的`又插把口落黎!`
有咩事人地無口唔識傾咩`!
插把口出黎托咩你`!
至5打得的又係你`!
至串的又係你`'!
至矮又係你`-00-!SAVE吧!
成埋圍住黎打`!1個人!
學某某人講`!
佢地咩都唔叻!`圍揪最叻-W-!
之後`!叫琦阻止佢地!``
=_______________=-`'
ENG`超爆眼訓-W-''`
完全無心情`!上.....'!
CHI`默書!SURE100分!^^!
之後又傾`打籃球既事!`
完全睇唔起B2打WIN!`
都睇唔起B1打WIN!`
-_______________-!''
算喇`5關我事`!又5係我打!
不過`我都5會做啦啦隊的!'`
仲叫我返屋企`!整啦啦球!
SAVE`!幸好琦同學幫我整!
感謝!我差你4個人情!>3<!
放學!`串/笑/講暗倉浩!`!
比我話/串/笑到無聲出`XD''
幸好無比某D人聽到!`
XYZ先生
做唔到自己講過既野!`
當初就唔好認成人`!
講就易`你做左去邊到丫!`下?
我5鍾意我!
笑
嬲
喊
大叫!
罵人
比你見到!` |
刊登時間︰ 2006-10-13 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[[··10/12··]] |
|
散曬`!-_____-! |
今日朝早7點20分自動起身`!
之後`對住空氣講`[魚..7點又唔叫人起身]!
-_______-!之後`打比個FdS`/
傾傾下`無啦啦又會傾到黎接我返學!*
之後`就8點同個Fds返學`!
[5好理邊個喇..!廢事誤會喇*]
之後` 返到學校就急急腳放袋!
落去早會`!熱到我爆炸LO!`
又比MISS譚叫我去剪前陰!*
上課室`IH!同諾諾調位!`
之後...無喇喇牙SIR叫陳娟!`
跟住話陳娟係女仔名黎的`!
不過`D人就話陳娟係佢`
佢是`廋諾!xD'..總算無篤出黎吧!
ENG`!用心聽書`背書又有我份!
同樣子`一路背一路笑xD'...
其實`-_____-我都唔知我笑乜!?
派左` listenING`對LEE個分數十萬個不滿!
ISC`上 LABORTORY!!`
同鄒紫畫野寫野講野`=]!
不過`佢竟扯到我果5知咩`斷左!-___-!
PTH`!MISS播歌聽xD'...[你怎麼捨得我難過]`
♥ 最愛你的人是我`你怎麼捨得我難過? ♥
我成堂聽`成堂留意某人`!
我發覺`......A_____A我思春NA!
KEe`講笑姐-_________-'!
MAT`失敗LO!唉.............
之後放學`呆等!4點左右返到HOME`
無鎖匙`!等靜靜`等到4點半`
之後佢先話佢都無鎖匙-__-!
嬲爆`去5知咩大廈扲鎖匙`
返到屋企成身散曬`A_____A!
由E+開始`
你要錫曬我1個人`
寵壞我`
唔準呃我`
講過野一定要做到`
講過既每一句野亦都係要係真心`
你唔可以恰我`話我
我有事`你要第一時間出黎撐我!
我開心..你要登我開心`!
我唔開心`你亦都要哄返我開心!
誰做得到呢!A_____A!
|
刊登時間︰ 2006-10-12 05:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
[[··10/11··]] |
|
T^T'... |
8點返學`...
PE 堂!5游水!
係到吹水`-0-'
之後3堂`爆憎既堂!..
甘X愛...
梁發才..
陳智生..
至比憎甘x愛果堂!`
成日扲住D卡黎兇人`
難怪比人叫你甘老妖`
難怪甘多人憎你`
LUNCH`
牙儀`無啦啦大聲係課室到叫!
XX娟`凸!我完全唔知比咩反應!
我又嬲又好笑`-0-'
跟住勁多人聽到`
又係到講`...
`儀要係黑板大隻寫住`XX娟!
打鍾...睇下黑板我先知道未擦!
跟住肥仔銘又講埋D難聽既說話`
超嬲`嬲到CRY!`...
超爆嬲超嬲`..
CHI!MISS譚就講緊E件事!
我就訓左係到!`訓完~MISS譚就搵我傾!*
CHI完左`ENG!超有精神`-W-'
I LOVE!_ _!
THEN`C.A背書*
我根本就唔識`我CHI CRY完!要休息`
C.A無背!`就放學..背
不過MISS譚話我只係用左半堂都就算啦!
跟住.........果D PK人!又唔等埋我!
之後撞到她們`同歐歐行`
之後自己返黎其間`胃爆痛.....
超痛!...返到屋企*胃無事`頸爆痛!
超痛呀........救命! |
刊登時間︰ 2006-10-11 04:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 17 | »
|