|

2006 年 8 月 24 日 星期四 
悶悶-3-
今日成12點幾先起身-0-' 之後呢'我同老公就嗌外賣LU -333-'跟住呢,,食完我就發老公脾氣喇-0-!'我都吾知點解囉XPP [他很無辜T^T] 呀樹打左俾我啦'問我去吾去佢到'我吾去喇'之後話出黎'我又吾出喇' [像很灰似的囉-0-'] 咁呢'我就痴下痴下咁去打XG喇-0-'唉`勁悶囉吾該!!!!!
PS'樹?
♥我要CM呀T^T !!'吾留吾緊要'小心BA..........HOHO*
刊登時間︰2006-08-24 04:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |