我好開心!!
我番呢啦!!(Qooza)
又好耐無打qooza
本來想以後都唔打
不過睇到pocatang and wongyingsui
的cm哈哈
原來我無比人放棄
只係我放棄自已
所以我唔會唔打qooza
知道自已2b都好down
不過我有我的 people burn target
so 我會努力
我個妹作左個gag
有日佢食叉燒包食剩個底,點解?
知道答案回cm!!答中每比cm你地
gag gag 會每日比cm一個大家
多謝大家
this is the end of my sharing,thank. |