|

SORRY LEE..尋日眼訓得滯...SO訓左..
FORGET左手日記"今日好早醒..THEN
沖涼果D野..之後去搵老公NA..去左粥
檔食粥..本來都冇野GE..點知 NG鋸又
黎食..無奈到爆LOR"之後食完去左OK
買雪條食..THEN"遲到""矣!!無奈LOR"
之後考試NA..西屎AR"NG系好識..因為
冇溫到"OMG!!!有D冇做到..考完就小息.
冇去到羅樹東GE對分..都NG知自己幾多
分TIM AR"THEN 同施施小息..我GE怡怡
同MIKI比老趙留低.頂佢AR!!高佬文比左
包魚旦我..我同施施1人1包..小息完就DICT
同LISTENING"DICT有D NG記得點串..
LISTENING有D 難..考完就同怡豬同MIKI豬..
搭車去蔡意橋...唱KK唷>\/<"一去扲位就有NA
好開心唷""第1次同佢地唱KK...癲哂LOR我
地3個..怡豬同MIKI唱歌好好聽...唯獨我把聲超
細個..嗚..不過佢地話我唱王心凌D歌把聲好似..
YS!!!呵呵....唱完就搵老公BB...多謝怡豬同MIKI
豬陪我等佢唷"啜卜>3<"THEN我同老公BB去左仙
"織"岩有野..好貴..20杯..THEN就過置樂..貫鏈鏈..
我地唱後都NG系買鏈鏈..系買介指唷"""好令AR"
我中意AR!!!!!多謝老公BB AR""仲買左軍曹B同
ta mama b""之後上左老公BB屋企鋤DEE..鋤左陣走
LU..返到黎比人鬧左幾句..之後就食飯..CHAT MSN
果..THEN沖涼..傾陣電話..就訓覺NA**
P.S:聽日先比到D相大家SEE

|