NIKI0924

暱稱: ███``*LeE娜.`||▋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

          

 

2006 年 1 月 29 日  星期日  

               
                  問卷*日記
 

                  
          

請列出10樣最想做的事情(短期/長期均可)

+1 :被點名人士除了要回答別人的問題,還要在最後出多1條問題。

+5: 再+5個朋友仔,順道去他們的xanga 留言,告訴他們被點名了

開始!!請列出10樣最想做的事情(短期/長期均可)
______________________________________________

1:  D $愈來愈多..

2. 成績愈來愈好

3. 吾好成日

4. 身邊D朋友個個都開心

5. 買多D關於愛情既書

6. 可以成日出街>\/<"

7.  生日果日收到好多禮物

8.  日日都可以開心哇>\/<

9. 同老公吾好成日嘈交>/\< 

10. 最後我梗系想!!我同翔可以一世NA!!
 
Part2

11) YINGMUI問: 如果你鍾意左1個人,你會唔會話比佢知?
多數吾會>/\<"

12) LEMSA問: 你邊方面OPEN?邊方面TRADITIONAL呢?
同女仔玩比較OPEN*同男仔玩比TRADITIONAL"

13) 小婷問: 你而家最掛住邊個?
鍾振翔!!*

14) simmone問: 如果有人同你示愛..你會點?
即刻拒絕"講埋我有愛人>\/<叫佢死左條心"

15) 仲軒問: 你想過結婚生仔女, 有個完美的家庭ma?
成日諗!!!!*

16) ching問: 揀gf/bf係樣緊要d定性格緊要d..?
性格!!*

17) moon問: 最近令到你最開心ge1件事?
同媽媽講笑>\/<"

18) michael問: 你會用咩方法結識你心儀的異性~?
MSN OR ICQ!!* 

19) oey問: 你覺得你自已係唔係1個好既伴侶?
我都吾知哇>/\<"

20) navi問: 呢年有甚麼事情深刻?
12月24日至12月25既事]]*

21) janet問: 對06有咩期望~?
日日都咁開心..吾好成日嘈交>\/<"

22) soso問: 你想唔想回到過去?點解?
想..開心D!!!

23) YUM!問: 如果俾你同你鐘意既人1日你會做咩?
去沙灘!!

24) 力水問: 如果你識鐘意左1個人,你會用咩方法同佢講?
暗示掛!!*

25) 粉C問: 如果俾你揀,你而家呢刻會為邊個喊?
鍾振翔!!

26) ahED問: 試過為左1個人喊到精神崩潰未?
試過!!!

27)kiki問: who is your BEST fd?
怡..MIKO..施>\/<" 

28) 樹熊堯問: 你覺得愛一個人辛苦嗎?
吾算系既]]*

29) 木鬆問:你有否曾經愛上(包括單/暗)朋友的「朋友」?
應該就冇NA!!

30)woman問:如果您有三個願望您會點用?
第1..日日都咁開心..第2..友誼永固*第3.我同翔可以一世>\/<" 

31)yan問:下世想做女人定男人?
男人>/\<"

32)橙橙問:會唔會為左一個你好鍾意既人,做D你認為好無面既事?!
會既"

Part 3

eva問:第時讀完書,想做乜野職業?
吾知嫁>/\<

星凝問:知道自己真正想要D咩未?
知道!!!

elsie 問: 係有生之年...你想試下做d咩啦....??
 橫遊世界"

shing問:依家覺得有邊隻歌最岩形容你依家??
但我極明白我實在沒法抽身愛下個>\/<"

屏*問:最近有冇令到自己中意/愛既人傷心???有的請舉出牙*
老公!!!!到宜家仲未笑得出>/\< 

茶茶問:比你揀寧願飲孟婆湯定係忘情水??
 孟婆湯

ting問:d男仔係咪唔中2d女仔成日打比佢??
我吾知AR>/\<"

娜問:男仔講過野系吾系可以吾算數"

邊個想做問我拎NA*22

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日系年初一哇"9點都冇就醒左"

第一樣做既野打比老公叫佢起身=3=

但佢叫我9點鐘再打比佢"

我開頭真系好吾開心"

但後尾都打左比佢..叫佢起身*

之後我地就系度CHAT MSN NA"

但我媽媽要我系咁落街>/\<

慘!!!!SORRY 老公.."

後尾DADDY 比左100蚊利是我地.."

開心AR!!!!之後媽媽佢地就落去NA..

我同老公就傾電話..HEE*

好開心!!!!5點鐘老公就走左..

後尾我系咁做野..

後凹老公成10點幾先返黎..

對吾住AR!!!我吾系嬲你遲返,,

我系嬲"每次落完街..返竹9就睇部腦你有冇ADD 我..

每比一次希望你..你就比返失望我..

我吾想咁AR!!!!!

對吾住AR!!!我真系真系笑吾出"


   

  

刊登時間︰2006-01-30 02:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





\