|

今日勁度NG想起身..因為好累!!!!
THEN逼於無奈咁起左身..搞掂哂D
野就出門口"今日遲左]]*SORRY
AR {老公}THEN就返學學NA"頭
1堂中文...NG記得帶書>/\<"THEN
P.E.堂-3-"超無奈"系度做地獄式訓
練"超累LO!!!!對腳又紅又瘀..痴線"
之後走火警..THEN就夜小息...上左
4樓借書""SEE 到D NG應該睇GE野
超NG開心""系英文堂喊-3-得3個人
知姐""之後普通話堂系度做拚拼音比
賽""之後LUNCH去左打波..開頭根本
NG似打波...""後尾好玩D"容家良同黃
軒霆都笑死我..HAHA""THEN普..地理
MATHS""好快咁就過左...放學-3-"同老
公鬧交...第1次咁鬧..鬧得好激..仲要系街
度睇""之後又冇事NA BO**笑爆!!!返屋
企搵到D好好用GE程式AR""開心!!!11點
老公黎富泰搵我..同佢傾左陣就返屋企..返
到屋企就打比佢NA"傾左陣...就打日記-3-"
THEN 訓覺覺豬!!!!
我要開開心心咁生活唷""

|