|

尋日超早訓牙..-0-"8點鐘就訓NA"
今朝起身果陣系超級吾想起囉!!!因
為累得滯牙-3-"但始終都系起左LO
之後搞好掂哂D野.食左個包就出門口
NA"可能今日系24號 既關系..我特別
早出門口-3-"之後系度等老公NA"等左
佢5分鐘度就見到佢NA*之後就同佢一
齊返學NA..THEN去左OK*諗住買面食
點知老公話要返學校做功課..之後就冇
買..諗住行後門..-3-"點知冇開喎>/\<"
搞到要行返前門行**返到去我買左碗面
同口者哩飲-3-"食完就買左盒冰極西柚飲
點知要稷玩多過飲-3-屌!!!!!!!!好好好好憎
雪仙...超憎佢LO!!!*整深哂我見3..-3-"
頂!!!!!!之後集隊-3-"頂!!!!掛住玩吾記得左
扲書-3-"系咁問人借中屎書-3-"但冇!!!!好
彩...返到上去..我SEE 到本中屎書..叫小樹
威幫我扲...哈哈>\/<"咁就吾洗留堂LU..第
一堂MATHS..系度傾海洋公園..傾得幾開心"
搞到我愈來愈想去.."之後地理..冇帶書..比
人記名,,慘AR!!!!!想訓..但訓吾著..之後中屎
系度好留心聽書.小息上左4樓借書..見到死人
妖囉!!!!!!之後落返去...又吾記得問人借書..
好彩彭彭有姐..吾系死梗都似-0-"英文堂系
度作文同ERS"過得好快..之後中文..悶到爆"
中文完左就系LUNCH""同怡傾左陣..就打排球
有老公份.."打左陣就返返上去LU"之後去本工室
上堂....系度講書同比賽"THEN..要去研習..走左佬
要扣分..-3-"吾理了-3-"系度打波...打左陣..佢地
班女仔要扲返個波..SO我地都走NA..老公陪我上3樓
開LOKER..KAKA>\/<"之後老公去扲散銀..之後就返
屋企NA..返屋企系度玩電腦-3-"夜夜好吾開心..喊左2次
你有喊...咁你知吾知我都有喊牙..我自己都辛苦GA..你
又知吾知牙"
今日系4個月GE日子

|