NIKI0924

暱稱: ███``*LeE娜.`||▋
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 


 

          

 

2006 年 1 月 22 日  星期日  

               
                  3日-0-"
 

                  
          

好耐冇打日記LU"等我打返尼2日發生
既事野..KAKA>\/<"

1月20日**

星期五-0-"起左搞哂D野就去搵老公NA"
超線..一起身超凍AR!!!!!我又病左""頂佢
我吾想成日病AR""好鬼辛苦AR>/\<"一落
到去=3="落雨雨-3-"頂佢!!!!吾記得帶遮"
之後搭車車去兆康NA"去到澤豐已經見到
老公..仲諗住佢有帶遮-333-"點知冇!!!!一
齊林雨返學*KAKA>\/<"凍死我-3-"我又冇
校褸喎..咪唯有扲老公件校褸褸係先..KA"
返到去..因為落雨GE關系"SO冇打排球..系
溫習區坐.."我坐到8點竟去..呢個校務處搵
校褸同MATHS書-3-"好好彩2樣都搵返..呵
之後就返上課室..=3="系度做功課""系咁抄
第1堂中文-3-"聽住MP3..咁過-3-"MISS講得
好悶AR!!!!THEN 音樂-3-"落左2樓-3-"好吾
開心..我既HONEY 冇返AR""音樂堂考試囉
到我果陣..隻死人妖..系度話我""仆街NA佢"
人妖.!!!!第2堂GE 音樂堂去左搵呂姑娘"佢
同我講左好多性知識-3-"哈哈!!!!傾完到小息
NA!!!嗚..好想轉班唷""系尼班超吾開心""有
冇邊個2D GE 學生想轉黎2B AR""小息就IS"
系度訓左陣覺..AR SIR 竟然冇叫我起身..*我
比D笑聲嘈醒左..屌佢"THEN系度睇水火戰..
之後LUNCH""食完飯就同左施施落左去..AR
怡佢地仲未落得..之後佢地走得NA""我地企
系小食部果邊..超悶**落雨冇計"THEN就上
去..同老公去圖書館..我還書.佢借書>\/<"之
後就走LU"THEN上MATHS..好快就過完..之
後同王進康.拿拿臨上去..NG想比人鬧-0-"BUT
MISS GIBBONS 冇返-3-"SO系度做ERS"KA*
好快又打鬧鐘-3-"我地就落返3樓.上西屎堂"
AR SIR 用左2個字度黎鬧我地班""THEN 系
度講香港歷屎-0-"之後就放學NA""好開心AR
老公冇去作文...黎陪我-3-KAKA>\/<"THX老公*
因為落雨又冇帶遮既關系"SO..我地系咁跑..之
後去左華潤買通心粉..煮通心粉食..買左5包=3=
我地煮左2包..食完玩左陣就返屋企了-3-"比人
鬧左陣-3-"THEN就食飯NA"食完就玩電腦..夜晚
同老公傾電話..THEN落左街扲野比AR媽..之後傾
左陣就訓覺LU**

1月21日**

尼一日NG洗返學..SO訓到好晏""訓到11點幾先醒..
KAKA""之後同老公CHAT NA"呵呵..>\/<"THEN出
左飲茶..老公陪我拿位]]*SO我去兆康搭車..-3-"之
後系澤豐SEE到佢..佢就上車LU"我地系友愛落..嘻
之後去左扲位..THEN就去百佳買薯片食..KA*22我
買蕃茄味,,老公買餃子-3-"之後我地去左個地方企-3-"
企左陣..老公就走LU"之後岩岩好,,,有位NA"BUT
DADDY佢地仲未黎..之後見到個BB 女比左塊薯片
佢食但隔左陣佢地就到NA"呵呵..之後叫野食..我食
左粥...又點左山竹牛肉..腸粉..牛柏葉牛肚..複餃ETC
後尾細佬吾舒服"SO DADDY食完就同細佬睇醫生..
我地等埋D野黎走人LU""之後置樂買左D菜就過屯
門市中心..系華都度買左條褲-3-"襯返對BOOTS..條褲
百幾蚊-3-"之後過屯門市中心睇3..冇買到SO我自己走
先..之後過左澤豐搵老公..KAKA"之後我地行返去..好
開心AR"老公比左隻軍曹我..好CUTE AR"返到去比人
鬧左陣..問乜事遲返LO"THEN食飯NA"BUT扲左D食送
比我AR 婆-3-"之後就食飯NA*食完就同老公CHAT..
CHAT左傾電話..呵**之後通頂NA成晚-3-"開頭都冇咩
咩野...後尾又嘈交NA**嗚..成日嘈交-3-好累LO!!!之後
CHAT7點幾..就打比老公..傾左陣就訓NA"一訓就訓到1
點幾..起身打比老公...老公一早醒左-3-"OH!!!SORRY"
老公!!!!

1月22日-3-"

今日1點幾醒左=3="起身同老公CHAT左陣就食飯=3="
食完飯又系度CHAT=3="好HAPI"老公買左朱古力比我食..
呵呵..聽日有朱古力食..之後就諗住訓覺..點知訓NG著-0-"
之後系度玩電腦-3-點知後尾又嘈交-.-矣..我吾想再嘈交-3-"
THEN食飯飯-3-"食完就同老公CHAT MSN..THEN..傾左陣
電話-3-"老公話4點起身..我幾驚我4點起吾到身-3-"2點幾就
醒左-3-"見未系時候,,就訓左陣-3-"好彩4點幾識醒咋..呵-3-"
之後一路打日記一路同老公CHAT MSN""


   

  

刊登時間︰2006-01-23 05:20 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





\