|

1.你叫咩名呀 :
黃LEE 娜*
2.平時d人點叫你架 :
牙娜...NANA..NIKI*
3.你喜歡人地咁叫嗎 :
中意AR>\/<"
4.你讀咩年級呀 :
中二>/\<"
5.你現在幾高呀 :
16幾NA!!!
6.你幾歲呀 :
就14NA]]*
7.你現在係咪好得閒呀 :
算系既!!
8.平時搭咩車返學or返工架 :
輕鐵哇>\/<"
9.用開咩色既筆寫野 :
藍色!!
10.你用唔用名牌 :
D 3多數都系>\/<"
11.你的朋友食唔食煙的 :
有幾個食>/\<"
12.你自己食唔食煙 :
我乖乖女黎嫁"吾食!!
12.上咩堂訓得最多 :
地理哇>\/<"
13.最愛上咩堂 :
ENGLISH!!!
14.最討厭上咩堂 :
中文>/\<"
15.喜歡聽咩國家的歌 :
冇所謂!!!
16.偶像係邊個 :
JANICE!!!>\/<"
17.有冇朋友同你一樣高 :
我諗有掛!!
18.冇冇朋友出賣過你 :
有!!!不過吾想講出黎
19.有冇試過同朋友like同一個人 :
我諗冇啦>/\<"
20.有冇串過老師 :
有!!!
21.讀書叻唔叻 :
吾算叻吾算差>\/<"
22.著幾號鞋 :
36-37!!
23.用咩手寫字 :
梗系右手NA
24.拍過幾次拍拖呀 :
3次=0="
25.你玩過幾多次過山車呀 :
未試過>/\<"
26.你而家有鐘意既人嗎 :
有AR!!
27.如果有...朋友知道嗎 :
知道哂NA"
28.你平時放學係咪第一時間返屋企 :
吾系啵!!
29.最想自己幾多歲呀 :
18歲>\/<"
30.鐘意返學定返工 :
返工!!!
31.睇過咩戲覺得最感動 :
愛情片*死人果隻!!
32.鐘唔鐘意影貼紙相呀 :
吾算鐘意!!
33.覺得自己潮唔潮呀 :
一D 都吾潮!!
34.有冇寫開日記 :
有GA!!!
35.失戀會傷心幾耐 :
吾知嫁啵>/\<"
36.邊個朋友最令仔 :
冇!!!
37.謗個朋友最令女 :
真心既朋友都令女>\/<"
38.邊個朋友最花心 :
好似冇!!
39.邊個朋友最細粒 :
冇啵>/\<"
40.有冇試過一見鍾情 :
未=3="
41.去得最多既地鐵站係邊個 :
我諗系荃灣!!
42.你去過咩國家 :
中國算吾算?!?!
43.鐘唔鐘意笑 :
鐘意嫁!!
44.鐘唔鐘意喊 :
吾鐘意..不過成日喊
45.你覺得自己令嗎 :
吾令啵!!
46.有冇同一個異性朋友講心事 :
有既!!
47.有冇試過走堂 :
試過!!
48.有冇紋身 :
冇>/\<"
49.有既話...紋係邊 :
同上!!
50.幾耐唱一次k :
不定時=3="
51.有冇試過一個人唱k :
冇啵!!
52.lunch食咩多 :
飯!!!
53.放假訓到幾點先起身 :
不定時=3="
54.有冇試過睇戲睇到訓著左 :
冇AR!!
55.有冇男/女朋友 :
有AR!!
56.玩開咩game :
之前雙驕
57.有冇留言畫板:
有!!冇用
58.你化唔化妝架 :
吾化!!
59.鐘唔鐘意自拍 :
幾NA!!
60:有冇人讚過你令仔/女 :
有!!
61.染過幾次頭髮 :
未染過!!
62.咩色 :
同上!!
63.幾耐cut一次頭髮 :
吾定時
64.去開邊度cut頭髮 :
富泰果間
65.鐘意直髮定曲髮 :
2樣都鐘意
66.幾耐拾一次屋 :
吾知!!
67.搽唔搽香水架 :
NO>/\<"
68.你多唔多錢洗架 :
吾算多!!
69.有冇做 part-time :
冇!!
70.有冇返補習班 :
都冇!!
71.最有自信既係邊科 :
英文!!
72.書包係咩牌子 :
CRAZY RM"
73.個書包咩色呀 :
黑白"
74.有冇試過同朋友一齊買同一個袋 :
冇!!
75.識唔識打牌 :
識DD"
76.有幾多屋企人呀 :
加埋我有5個
77.最唔like邊個屋企人 :
個個都吾LIKE
78.咁最like既屋企人呢 :
自己"
79.最like邊隻歌 :
大哥!!
80.比一百萬你..不過要你光頭 ,你制唔制 :
制嫁!!
81.你鐘意食糖嗎 :
鐘意到爆!!
82.你鐘意飲咩 :
可樂..忌廉
83.一日三餐...邊一餐最重要 :
中午!!
84.鐘意食飯定食麵 :
面!!
85.睇過最新套戲係幾時 :
12月24日!!
86.一日用幾多錢 :
吾知嫁!!
87.有冇試過借人錢...不過收唔返 :
好似冇!!
88.有冇借人錢唔還 :
冇>/\<"
89.係咪獨生仔/女 :
吾系!!
90.係鐘意而家呢個家嗎 :
吾系好鐘意"
91.鐘唔鐘意swimming呀 :
鐘意嫁"
92.係咪成日遲到 :
吾系!!
93.講唔講粗口 :
講嫁!!
94.鐘意做100問嗎 :
幾啦!!
95.而家有冇睇電視呀 :
冇>/\<"
96.而家幾點呀 :
10:48
97.而家開唔開心呀 :
開心!!!
98.名言係乜呀 :
想喊就喊..不過要為D你覺得應該喊先好喊"
99而家有冇人係你身邊呀 :
冇>/\<"
100.最後一題啦...而家有咩想講呀 :
我要訓覺覺豬!!!
-------------------------------------------------
今日系2006年1月28日
今日一朝好早就起左身>/\<"
之後打比老公豬嘈醒埋佢*呵>\/<
好衰人呢!!!!!BUT佢都醒**
我地一頭朝早就系度CHAT MSN!!
好開心呢!!!!!錫爆你唷>3<"
今日11點幾果陣
我同老公豬豬都好累!!
SO 我同老公豬豬諗住訓
點知我上到張床訓都未訓著*
AR 媽就叫我起身幫佢手>/\<"
搞到我冇得訓!!!
後尾同老公豬講返..
佢嬲我哇>/\<"
佢搞到BB 喊左!!!
搞到BB 好驚分手""
你知吾知AR 老公豬豬!!
我吾想你送尼份咁大既生日禮身比BB 哇=]
BB 吾需要唷>/\<*
吾好再比BB 喊啦好矛哇?!?!
THEN 比老公豬豬氹返我"
我地又系度傾MSN!!!
後尾我要落街!!
去聖安娜睇下有矛年糕..."
點知冇哇>/\<"
仲攪到我差D PK!!
好彩我平衡力好唷>\/<"
冇仆到!!!呵呵>\/<
不過比佢嚇到半生死!!=.="
之後我約左老公豬豬去屎中心扲年糕>\/<"
我搭車去兆康..吾想行路!!!卡
之後去到兆康等左陣
就見到有架610=3="
上左車先NA!!
去到澤豐見到老公豬豬AR..
SO 落左車-3-"其實系吾系都要落
THEN 等左陣就上左架751"
系架輕鐵到我地系咁玩..
哈哈..大不透>\/<"
好快就過左屎中心..
THEN..拎埋個年糕..
拎完行去搭輕鐵!!!
系7仔..老公豬傻左-3-"
拎D DOMDOM黎玩=0="
老公豬豬SHORT 左AR!!
之後就返屋企..."
返到黎同老公豬CHAT MSN.."
之後拎送比AR 婆..
返到黎就食飯NA"
食完就同老公傾左陣..
我又要去AR 婆度..
AND 老公都去食飯NA!!
之後過左AR 婆度..
拎哂D 野過返黎>/\<
返到黎等到9點到-3-"
老公先返...>/\<
搞到大家都吾開心>/\<
我吾知想點AR!!!!!!!
我吾想你應承既野..你做吾到囉"
宜家冇咩事..但仲系好似有道牆咁>/\<
BB 好累NA..BB 要訓覺覺豬!!

|