|

尋晚去左牙婆度..
去到同老公仔傾左陣電話-333-"
之後累得滯...
訓覺..
叫佢10點半打比我,,
傾左陣都系頂吾順"""
又走左去訓覺-333-"
12點度比牙媽嘈醒>/\<"
要我返屋企扲野落去比佢-33-
我冇理到,,,
訓左陣-33-"
起身過屋企扲比佢-33-
嘩@@應牙!!!!
大風得佢-333-"
凍死我>/\<"
我整系著左2件衫..
仲要吾系好厚下-333-"
扲完去牙婆度打比老公-33-
老公訓左.."
佢聽完我個電話又訓過...
今朝8點幾醒左..
諗左陣野打比老公..
嘈醒左佢**sorry""
同佢系咁傾.,,,
傾到12點幾...
媽咪過黎叫我返去-333-"
吾想返-33-"不過好肚餓
返到去食左一碗半面..'
同老公CHAT MSN""
CHAT左陣我就食飯
之後佢去左訓覺-333-
我就同其他人CHAT啦-33-
有水晶..KIKI..DEBBY..ETC""
之後過左牙婆度,,
第1時間打比老公..
不過佢訓覺-333-
之後系度亂諗野啦又-33-
系度諗佢同她會系D咩關系
做咩成日系度傾電話..
WHY我聽佢把聲都吾似訓覺..
佢會吾會同我分手..
我諗左好耐!!!!!
竟然喊左出黎=333="
太吾堅強啦!!!!!!
嗚>/\<"
後尾打比佢-33-
又同佢傾左陣..
我牙妹黎左..
叫我過返去
我同佢又傾左陣..
就過返去....
返到黎...
同人MSN..
有老公..小儀...偉..雪仙ETC
5點老公要去補習..
吾想佢去..
因為我好驚=333="
今晚系度覆論壇D野..
老公去完補習就去做節..
都吾知佢幾點返黎牙-333-
PS:聽日老豆休息""我可能會離家出走..有WHO收留我

|