|

嘩@@
好多日冇打日記牙..
sorry..""
因為好懶牙"""
卡卡>\/<"
尋晚...
好白痴牙!!!!
傾電話果陣比老公搞到又笑又喊..
仲比人話傻婆..
矣..真系慘!!!!!
不過好開心牙..
今日11點8先起身..
好晏牙!!!!!!!!
起身就同老公仔chat,,
傾得好開心呢!!!!!!!!!!!
後尾我舅婆d親戚黎左..
我一直系度同老公仔chat.
好開心呢!!!!!!!
後尾我媽媽出街街...
我就同老公仔傾電話..
哈哈...."
一路食面一路傾..
好開心牙.."
夜晚就系度睇綠光..
等陣沖涼..傾陣電話就訓啦..
聽日要返學!!!!

|