1230""
今日早上又8點起身-33-" 超累"" 之後跑步"" 爆累=33=" 去左食M記.." THEN返屋企.. 系度玩電腦"" 冇溫過書.." 不得了!!!!!! 就黎放完假啦,, 我仲要返大陸"" 都吾知返吾返好=33=" 書又未溫哂..." 點算?!?!
今日早上又8點起身-33-"
超累""
之後跑步""
爆累=33="
去左食M記.."
THEN返屋企..
系度玩電腦""
冇溫過書.."
不得了!!!!!!
就黎放完假啦,,
我仲要返大陸""
都吾知返吾返好=33="
書又未溫哂..."
點算?!?!