1227
尋晚冇打日記... 對吾住牙,,," 因為真系冇咩心機..." 尋日我同佢終於....." 其實1早估到嫁啦..." 不過真既1日... 真既開始!!!!!!!!!!!!!* 我都吾會再喊嫁啦""" 之前擔心我既fd子"" sorry牙!!!!! 我吾知咁做會令到你地咁擔心""" 對吾住牙"""" 我知今次我咁做搞到你地嬲.. 真系SORRY"" 今日成日都系度 CHAT MSN"" 悶到爆!!!!
尋晚冇打日記...
對吾住牙,,,"
因為真系冇咩心機..."
尋日我同佢終於....."
其實1早估到嫁啦..."
不過真既1日...
真既開始!!!!!!!!!!!!!*
我都吾會再喊嫁啦"""
之前擔心我既fd子""
sorry牙!!!!!
我吾知咁做會令到你地咁擔心"""
對吾住牙""""
我知今次我咁做搞到你地嬲..
真系SORRY""
今日成日都系度 CHAT MSN""
悶到爆!!!!