最後1日
12月31日啦.. 2005年最後1年.. 睇返尼1年.. 我諗我曳左好多-33-" d人覺囉-33-" 但我就吾系好覺..卡卡>\/<" um..好似咩都試過咁 整系食煙同埋啪丸果d未試過 不過我吾會試"" 今日睇到某1個人日記 加睇返it-school d野好吾開心=33=" 但我希望系系尼1日吾開心完-33-" 過左呢1日.. 踏入2006年.. 個個都可以咁開心""
12月31日啦..
2005年最後1年..
睇返尼1年..
我諗我曳左好多-33-"
d人覺囉-33-"
但我就吾系好覺..卡卡>\/<"
um..好似咩都試過咁
整系食煙同埋啪丸果d未試過
不過我吾會試""
今日睇到某1個人日記
加睇返it-school d野好吾開心=33="
但我希望系系尼1日吾開心完-33-"
過左呢1日..
踏入2006年..
個個都可以咁開心""