今日唔知點解好唔得閒咁lor~
返到去~早讀~冇乜野呀~
geog~做剪報~俾人點左上3樓攞野X2~
做得勁快~聰明的我~畫左地圖先~
PTH~教書~死魚lee幾日都唔知咩事~
成日都玩野~左住我地落堂~

小息~上去搵余蓓芝~第2個小息又要搵佢~
中史~教書~唔記得帶notes~好在佢唔記名~
唔係又罰抄~好亂tim~得閒要睇返~
西史~分組討論~無聊~悶死me la~
小息~上去搵余蓓芝~叫我上4C搵人lor~
見到文文~先記得要買簿~冇買到呀~同佢講返~
之後上6樓~衰人~個個都唔理我~超級衰呀!!!!!~
之後天恩個fd幫左我~真好人呀!!!!~
ok la~出左黎~打鐘了~講左2句就走人了~
飛落1樓~攞野~好在今日係1樓上堂~唔係就死得了~
Eng x 2~又鬧人la佢~都傻傻地ge~百鬧不厭呀~
之後對書d功課~教我地做leaflet~本來要分享class journal~
但係得返3分鐘~佢話唔做lu~好野!!!!~我冇做到呀~
lunch~去彩虹搵suki~叫佢俾d野4c果個人~
返去lu~同zoe&子珊~返到去~見到佢呀~
仲以為佢同棋棋唔知做咩tim~不過幾開心呀~
全方位~f.4入hall~之後misschow(CCY)黎搵我~
的左我出去~GD野~water望住我~但係...(其實我臨入課室之前先見到~)
好悶呀~第2堂去新翼~聽CKW講...廢話~都冇人聽佢講野ge~
打鐘仲講緊lor~左住哂~走人之際~死魚唔知做咩~
文文就唔俾我地走lu~返到去104~又係臨走人際~死魚又玩緊~
遲左勁耐先返人~去choir~之後koey冇lala走左入黎~
2部架wo~攞完歌紙就走人~俾miss張串lor~
有一首好熟~但係唔記得係咩歌lor~
今日成個choir~佢望左我5次有多~點解要望我?~
唔通知道我轉左部?~咁留意我呀~

放lu~同小小平平講左2句就走人lu~
去彩虹~4點半坐到6點先返屋企lor~破紀錄呀!!!!~