今日返到去~上去俾信viann同呀may~
viann唔係到~俾左呀may~返落去lu~
噓~~~原來佢同呀kiu去左廁所~
搵唔到子宮~打鐘lu~今日MissChan同MissKong唔知點解好遲~
開左咪都未黎lor~又係林志峰講~次次佢講呢~都有合唱團果d架~
CL~激激激眼訓~做咩都慢幾拍~都唔知做過d咩~
小息~落去買簿~佢都記得我lu~返上去~
呀ling話要上6樓攞SRA~GD呀!!!~
我正想上6樓~去搭車立~俾架野玩死~
上到去~去左C班~叫林海water出黎~
俾左佢~叫佢俾佢~我諗佢知我係俾佢掛~不過都冇第2個思敏la~
搭車立落返2樓~好在呂sir未黎~做左堂幾~留返3個字俾我地p sd~
到我了~ok la~不過好似好短咁~是但la~小息~
落去攞簿~返上去~唔想係課室~俾人玩ge~
去左搵子宮~打鐘先返去~返到去~1坐低~又講了~
冇lala成班prefect走哂入黎~8個lor~入黎俾人串~
之後CCY黎左~我地上Geog ma~又鬧人~都唔係人黎ge~
冇左半堂了~今日我地班唔知咩事~個個都好似訓哂覺咁~
MUS~仲訓緊~Miss張又串人了~lunch~個個都咁遲~
去新富豪食~我同呀may都冇食~viann俾左碗我~逼人ge~
嘩~今日食到搭10 lor~呀may要飛返去上家政呀~
返到去~hin同juno係班房"睇風景"~我話俾viann知邊個係hin~
返到去~又煩住我~ok la~唔理你地~中文~眼訓too~~~~
choir~今日好小人呀~佢冇野ge~唔係林海water冇俾佢ma?~
OMG~佢俾錯人就死了~呵呵~2首歌都好好聽呀~
4點5放人~去左彩虹~勁多人lor~返返學校搵周敏~
之後上左2樓~等佢地放~5點半lor~同viann一齊搭車~
又傾計了~你講得岩~解釋等於淹釋~希望佢係la~
返到去~做左d衰野~呵呵~開心死我la~~~~~~~