呀may生日快樂!!!!~
今日早會~激眼訓~花花上台lor~有人唔見左件社3~
唔知邊個汁左~俾左暴龍~暴龍話"我地發現有人唔見左件社3~
進社ge~係黃色ge~如果有人發現唔見左ge話~去校務處同唔知邊個講la~"
ok哂la~進社唔係黃色係咩色呀?~冇野好講~得哂~
返上去lu~Maths~識呀~真小有~
不過lee課真係難~派小測~OMG!!!~
又係到講~因為佢果張係我果張上面~
一次比一次低分~ok哂~小息~攞file~
PE~又跳繩~冇乜野咁la~小息~上返去~唔記得攞file~
BUDS~個呀sir笑死我地~我地話佢係william Hung~
蚊精叫佢唱首歌黎聽下~成堂勁嘈~臨落堂我地係到唱歌lor~勁好玩~
中文~做過d咩呢
~唔記得左~
lunch~今日MissLau叫左我去做呀4~冇同子宮同呀MAY食~
今日viann考琴呀~唔知考成點呢??????~
上去剪絲帶~choir的~冇lala MissLau勁串~
佢話:咁你都要用架la~我o哂咀lor~成個choir大把人要la~
62個人~當有10個人唔駛la~咁點解要搵我?~算數~
同suki一齊剪~剪左成個lunch咁滯~唔記得左有幾多條lu~
落返去~班人又係到唱歌~好搞笑~MissKong黎左~
聽到我地唱歌~話邊個想出黎表演呀~成班靜哂~
之後我先記得我冇攞點名簿~落去攞~上到1樓~
唔知MissKong去邊~佢叫我放係張木台到wo~
去到~佢地又唱~我攞埋d書就走lu~幾個precfect企左係門口~
係到講:佢地係到唱歌wo~我同佢地講:算吧la~
不過佢地唔知係咪聽唔到~冇理到我~成堂勁hi~又係到唱歌~
中史~堂堂中史我地班都好留心~唔知點解~係咪因為林sir ge問題?~
放學~走人~係門口見到Miss翁~衰多口叫佢~
佢就要我地留堂~不過佢話個個都走哂~咁就唔留~
我攞返本野~同小c一齊走~1day過去了~