WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天

 

!:;`唔知咩事-: * )

尋晚訓左2個鐘就醒一醒~仲要訓著之前"唸下詩"先~

今日唔知咩事~晨咁早就返到學校~又chack野~

順利過關~ 係到hea~不過canteen都唔小人wo~

突然間一望過去hall果邊~佢就係果到lor~

呵呵~又偷望了~ 同zoe傾計~咩都傾d~呵呵~

又問佢果個問題~佢都唔知邊個黎~算了~

viann又返左黎~去左廁所~hea?~maybe~~~

出返黎~打鐘lu~排隊~going去左高飛~

我要攞點名簿~全校人排哂隊~得我一個周圍走~

今日Miss岑宣佈~好搞笑呀佢~上班房~今日勁多野收lor~

CL~排隊~蚊精問我...不是ma?~同我講一整套~

同其他人就另外一套~想點呀?!?!?!?!~

悶~~~~~~~小息~上6樓搵su果~玩我ge~

落返去~Eng x 2~同我地溫書~真好人~2堂過得真係快~

本來想問佢野~佢一支箭咁走左去~出去追佢la~

見到佢lor~上咩堂要落黎2樓咁嚴重?~water都係?~

上去3樓搵呂sir~ok~放學搵佢~落返1樓~

geog~ok la~對作業~講得快到呀~抄唔到~

MUS~唱歌~ok好聽la~choir果2首好聽d~呵呵~

聽野~幾多次呢?~下次先講~走人~

落去放低d野~上2樓搵viann同呀may~

走人~滿記la又係~我冇食野~做孔乙己改正~

勁野~半個鐘唔駛就抄哂~返學校lu~

今日viann要上家政~早d返學校好d~攞點名簿~

要去G04D攞lor~之後問邊到係G04~原來果到就係~

笑到我呀~嘩~勁大疊~香海正覺蓮社60周年鑽禧~

咁會唔會有表演果d相呢?~睇過lu~冇ge~有咪好lor~

佢係我後面~呵呵~上2樓~等開門~呀may食藥~

要去廁所食lor~之後上5樓還書~我上6樓搵su果~

又冇~聽日又要上到搵佢~算~為左我隻出奇蛋~我1定上呀!!!~

返去~又有人唔見書la~煩爆!!!!!!~YYY叫佢地搵下廢紙回收果個野~

真係係到~又要寫口供紙~ok哂~中文~好搞秧呀miss翁~

放左~問佢有冇去~佢話我地唱得好好聽呀!!!!~呵呵~

上去搵MissChan~落去1樓~俾yyy鬧~勁大聲lor~

成層1樓都聽到la咁~俾佢鬧到有d想喊~唔知點解呢~

寫左ok多野呀今次~走人~上去幫MissLau整野~

扇lor~要整好多野~剪紙~貼落把扇到~MissLau話"痴"扇lor~

"痴"到6點幾~收扇~又笑一餐~放d扇係到曬太陽~唔係~曬月亮~

走人~聽日先搵呂sir了~返到屋企~6點半~9點半先開電腦~

佢off左lu~又或者冇on過~唔知呀~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-11-03 11:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]