尋晚訓左2個鐘就醒一醒~仲要訓著之前"唸下詩"先~
今日唔知咩事~晨咁早就返到學校~又chack野~
順利過關~
係到hea~不過canteen都唔小人wo~
突然間一望過去hall果邊~佢就係果到lor~
呵呵~又偷望了~
同zoe傾計~咩都傾d~呵呵~
又問佢果個問題~佢都唔知邊個黎~算了~
viann又返左黎~去左廁所~hea?~maybe~~~
出返黎~打鐘lu~排隊~going去左高飛~
我要攞點名簿~全校人排哂隊~得我一個周圍走~
今日Miss岑宣佈~好搞笑呀佢~上班房~今日勁多野收lor~
CL~排隊~蚊精問我...不是ma?~同我講一整套~
同其他人就另外一套~想點呀?!?!?!?!~
悶~~~~~~~小息~上6樓搵su果~玩我ge~
落返去~Eng x 2~同我地溫書~真好人~2堂過得真係快~
本來想問佢野~佢一支箭咁走左去~出去追佢la~
見到佢lor~上咩堂要落黎2樓咁嚴重?~water都係?~
上去3樓搵呂sir~ok~放學搵佢~落返1樓~
geog~ok la~對作業~講得快到呀~抄唔到~
MUS~唱歌~ok好聽la~choir果2首好聽d~呵呵~
聽野~幾多次呢?~下次先講~走人~
落去放低d野~上2樓搵viann同呀may~
走人~滿記la又係~我冇食野~做孔乙己改正~
勁野~半個鐘唔駛就抄哂~返學校lu~
今日viann要上家政~早d返學校好d~攞點名簿~
要去G04D攞lor~之後問邊到係G04~原來果到就係~
笑到我呀~嘩~勁大疊~香海正覺蓮社60周年鑽禧~
咁會唔會有表演果d相呢?~睇過lu~冇ge~有咪好lor~
佢係我後面~呵呵~上2樓~等開門~呀may食藥~
要去廁所食lor~之後上5樓還書~我上6樓搵su果~
又冇~聽日又要上到搵佢~算~為左我隻出奇蛋~我1定上呀!!!~
返去~又有人唔見書la~煩爆!!!!!!~YYY叫佢地搵下廢紙回收果個野~
真係係到~又要寫口供紙~ok哂~中文~好搞秧呀miss翁~
放左~問佢有冇去~佢話我地唱得好好聽呀!!!!~呵呵~
上去搵MissChan~落去1樓~俾yyy鬧~勁大聲lor~
成層1樓都聽到la咁~俾佢鬧到有d想喊~唔知點解呢~
寫左ok多野呀今次~走人~上去幫MissLau整野~
扇lor~要整好多野~剪紙~貼落把扇到~MissLau話"痴"扇lor~
"痴"到6點幾~收扇~又笑一餐~放d扇係到曬太陽~唔係~曬月亮~
走人~聽日先搵呂sir了~返到屋企~6點半~9點半先開電腦~
佢off左lu~又或者冇on過~唔知呀~