呀Ling生日快樂!!!~
今日返到去~攞點名簿~上到去打鐘lu~
勁唔得閒~要收好多野~但係唔駛我~
聽唔到宣佈~叫我落去同Miss岑講~勁多miss係到~
宣佈完文文叫我上302室攞返佢個釘"濃"機~
呵呵~俾佢見到我tim~仲要咁大聲叫我~
落返去~冇攞到個file~文文叫我落去攞返~
上到去~睇網上新聞~都睇唔明~ok哂~打鐘lu~
chem~默書~唔識~睇都冇睇過~同我地溫書~
訓覺~俾佢叫返起身~又講埋哂d無聊野~2堂就咁冇左~
小息~出到去~係到諗我而家係幾多樓lor~落返去~
買手冊~呵呵~x菀樺~好搞笑呀!!!!!~又可愛~~呵呵~~~~~
上返去~本來想上去搵MissLau架~不過冇時間lu~
連去廁所時間都冇呀~上4樓~好在佢都遲到~唔係又要企~
今個月坐到勁前~O~fu_k~佢坐我前面lor~兜口兜面~唉~~~~
做實驗~ok好玩la~不過好暈~同我同木台果個~做完實驗之後~
倒d DCPIP落去d做左實驗ge蕃茄汁到~勁靚呀!!!!~好想影張相~
俾T Wong sir見到~好在冇事咋~呵呵~~~~~~~~~~
小息~落去攞返本手冊~買水~上去俾返sheiby~攞返上2樓~
VA~又係成班男仔俾佢鬧~冇左半堂la~整鐵絲~我冇做呀~
係到整戒指~呵呵~傻的~愛MK比愛HK更多~呵呵~我認的~
唔明呀?~問我lor~不過我未必話你知~只有幾個人會知的~
lunch~woo~~~成班人...等我lor~同呀Ling食~生日呀ma~
搭9返去~viann不開心唷~什麼事情呀?!~冇事的~
呀may食藥~2個人服侍你呀!!!!!!!~之後又上6樓搵su果~
做緊功課~又冇la~星期一又要上ma?~算~~~~
之後過c班搵林海water~唔係到~佢都唔係~之後又見到佢wo~
仲以為佢冇返學tim~落返去~打鐘lu~~~~~
Maths~話就話同我地溫書~點知~派下野~鬧下人~
咁又冇溫lu~不過講左小小咁la~
放學~家政室~MissLau話今日又"痴"扇ma~唔係到~
等得佢好苦呀!!!~呵呵~~~~黎左~點我攞盒野出黎~
之後又話唔"痴"la~當我冇到~ok哂~我仲以為佢唔係同我講tim~
之後攞返盒野入去~走人~見到栢栢同ivy&佢個fd~去va室~
又係做d同把扇有關ge野~我又去幫手~呵呵~~ok好玩咁la~
4點4~走人~choir~未放~hea~今日miss張話2步先wo~
冇所謂la~咪又係要練~入到去~好似打完仗咁...亂呀~
練歌~5點幾~還衫~ok哂~同我地度身訂造要我地還lor~
佢話我地表演好評如潮~嘩~每個人都一定上過電視lor~
每個人都有大頭~OMG!!!~佢今日冇黎呀~
今日唔知做咩~勁頭暈~一起身就係咁~好似轉左好多個圈咁~