尋晚唔知咩事~12點幾先訓得著~3點幾醒左lor~
今朝係勁眼訓ge~仲差d遲到tim~
一返到去~MissLau已經係到la~尋晚係到諗~
唔知今日邊個老師黎監考呢~如果係MissLau就好la~
(但係我係唔知點解MissLau監就好lor~)點知今日真係佢lor~
Geog~識識地la~合格ge應該~出鬼死咁小題目~嚇死我la~
做左15分鐘都唔知有冇~唔做lu~我已經算遲唔做la~其他人~
一早就冇做la~之後係Chem~識la~尋日溫左小小ma~
不過英文果到~我冇溫到英文~用中文做lor~佢唔俾分我都冇辦法~
不過就算英文1分都冇ge話~都應該合格ge~今次d人做得仲快~
o哂咀la~10分鐘都唔知有冇~我前面果個已經訓左覺~
CL~悶死~呀sir叫我地入d唔知咩野~有個係學校ge~
入去周圍睇野~睇到上年佳佳篇佳作~師翾~姓鄭的ma?~
咁咪鄭師翾?~個"翾"字點讀呀?~呵呵~咁得意?~
小息~陪holy去食野~打鐘~仲未食完lor~
之後去攞書~上203~Miss張?~今日呂sir又冇返了~
冇lala俾人罰lor~ok哂~下次唔好叫我陪你去食野呀!!~
之後同lunlun傾計~好似icq咁~呵呵~第2堂CCY黎~
又傾~2堂傾左成2頁紙~呵呵~一陣上Geog同MUS lor~
又係佢地2個~o哂咀~係咁叫我出去~呀4咩?~
小息~上去攞Geog file~派~勁煩~going派報紙~
佢黎左~班男仔又玩野~好煩呀!!!~都唔知有咩咁好玩~
成堂做剪報~今次做得好快~做左半堂就做完lu~
係到睇報紙~呵呵~又鬧人~又遲放我地~
MUS~遲左2個字~唱左幾次祝福~細聲到呀~
之後聽唔知咩~打鐘都聽唔到~仲要聽2次~
搭4先放~叫holy幫我攞d野返去~去左彩虹~
同呀珊佢地傾計~呵呵~咁都俾你知道左?~
2點1先返去~唔駛搵MissLau la再一次~
次次見我地都唔得閒ge~搞錯呀?!~唔係ma~(MissLau的口頭禪~)
中文~勁眼訓~其實都唔知有冇訓著左~可能有~
但係俾佢嘈醒左~教...唔記得左lu~本書有ge~
遲d睇返~放學~去搵MissLau~又係未放~
等左佢一陣~終於都講到la~好野~之後陪小平去搵so明~
上圖書館~唔見~走人~車~都唔係一齊走ge~攞黎行~
之後去彩虹~傾計~又講鬼故~傾到5點幾先走~