WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天

 

*+° 眼訓死..°o○

尋晚唔知咩事~12點幾先訓得著~3點幾醒左lor~

今朝係勁眼訓ge~仲差d遲到tim~

一返到去~MissLau已經係到la~尋晚係到諗~

唔知今日邊個老師黎監考呢~如果係MissLau就好la~

(但係我係唔知點解MissLau監就好lor~)點知今日真係佢lor~

Geog~識識地la~合格ge應該~出鬼死咁小題目~嚇死我la~

做左15分鐘都唔知有冇~唔做lu~我已經算遲唔做la~其他人~

一早就冇做la~之後係Chem~識la~尋日溫左小小ma~

不過英文果到~我冇溫到英文~用中文做lor~佢唔俾分我都冇辦法~

不過就算英文1分都冇ge話~都應該合格ge~今次d人做得仲快~

o哂咀la~10分鐘都唔知有冇~我前面果個已經訓左覺~

CL~悶死~呀sir叫我地入d唔知咩野~有個係學校ge~

入去周圍睇野~睇到上年佳佳篇佳作~師翾~姓鄭的ma?~

咁咪鄭師翾?~個"翾"字點讀呀?~呵呵~咁得意?~

小息~陪holy去食野~打鐘~仲未食完lor~

之後去攞書~上203~Miss張?~今日呂sir又冇返了~

冇lala俾人罰lor~ok哂~下次唔好叫我陪你去食野呀!!~

之後同lunlun傾計~好似icq咁~呵呵~第2堂CCY黎~

又傾~2堂傾左成2頁紙~呵呵~一陣上Geog同MUS lor~

又係佢地2個~o哂咀~係咁叫我出去~呀4咩?~

小息~上去攞Geog file~派~勁煩~going派報紙~

佢黎左~班男仔又玩野~好煩呀!!!~都唔知有咩咁好玩~

成堂做剪報~今次做得好快~做左半堂就做完lu~

係到睇報紙~呵呵~又鬧人~又遲放我地~

MUS~遲左2個字~唱左幾次祝福~細聲到呀~

之後聽唔知咩~打鐘都聽唔到~仲要聽2次~

搭4先放~叫holy幫我攞d野返去~去左彩虹~

同呀珊佢地傾計~呵呵~咁都俾你知道左?~

2點1先返去~唔駛搵MissLau la再一次~

次次見我地都唔得閒ge~搞錯呀?!~唔係ma~(MissLau的口頭禪~)

中文~勁眼訓~其實都唔知有冇訓著左~可能有~

但係俾佢嘈醒左~教...唔記得左lu~本書有ge~

遲d睇返~放學~去搵MissLau~又係未放~

等左佢一陣~終於都講到la~好野~之後陪小平去搵so明~

上圖書館~唔見~走人~車~都唔係一齊走ge~攞黎行~

之後去彩虹~傾計~又講鬼故~傾到5點幾先走~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-11-14 09:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]