今日最後1日測驗la~西史&bio~唔多識~冇溫到~
西史人地問影響~我就答左原因~1分都沒有了~
今日又係MissPSK黎~第4日又係佢~勁惡lor個樣~
chem~派卷~25分~全班第2~唔多滿意呀!~得25分咁小~
教書~ok la~不過joe同肥峰勁傾計~嘈住我~
小息~1出門口就見到佢la~呵呵~去搵water~
都話day6架la~我記性咁好~點會唔記得wo~係咪先?~
同佢爭手冊~打鐘~lala臨落1樓攞野上4樓~
bio~唔知點解今日呀sir咁好人~遲左都唔罰人~
呵呵~對住佢黎坐~對到正一正~係咁望佢~呵呵~~~
今日教均衡膳食~我地班今日勁靜lor~靜得有點恐怖~
之後呀sir冇lala彈左句:男同女ge分別係爭條野~
成班男仔起哂哄~余嘉話:呀sir~咁係咪切左就係女~插返佢就係男呀~
勁好笑~搞到呀sir心都亂埋~搵張相搵左勁耐~之後先知~
因為xx=女~xy=男~咁x同y爭條野lor~激無奈~思想污穢呀!!~
小息~死人頭林海water唔俾手冊我睇~衰人~~~
落去2樓~VA~又整鐵線~上色~好核突呀!!!!~
之後痴埋佢~搞點~好ya!~收野~打鐘~又唔放我地~
搭4先放lor~之後去彩虹~傾計~ABCDE班都有人~呵呵~
一齊返去~呀3同我講左唔小野~唔係ma?~OMG!!!~
Maths~繼續全等三角形~4個又傾計~渣爆冇lala問我野~
咁你都知?~勁wo~呵呵~我都想係呀~好想好想tim呀!!~
放學~去彩虹~勁頭痛~suki幫cary按摩~佢話好舒服呀~
我又想按tim~呵呵~坐到6點就走人了~