今日返9點~媽媽車左細佬佢地先~去到聯和墟先8點半lor~
之後返canteen坐~差不多訓著左la~之後mia叫我幫佢背書~
背完之後過左一陣就排隊lu~今日都要行三問信禮lor~
暴龍叫我地對住hall果個像行~之後余嘉係咁話睇唔到~
之後上課室~未開門lor~企係門口~等個校工開~
入去~講今日做d咩~之後有個校工黎同MissKong咬耳仔~
之後MissKong入左黎之後成個班房靜哂lor~2個班主任都唔出聲~
之後MissKong同我地講校工同佢講咩~我地又俾人玩la~
星期2放左後唔知邊個係潔具室玩水玩到水黎3D課室~
搞到我地半個課室溼哂~佢信唔係我地做呀!!!~好開心佢信我地~
之後分組討論~我地又坐la~之後同MissChan&MissKong傾計~
之後放小息~成班走哂~係咁拉人聽日去BBQ~但係冇人去~
之後C班d男仔落左黎~佢地打架呀!!~不過玩下ge姐~
我地睇d f.1打波~呵呵~打鐘lu~presen~又係5分鐘~我地果個碟開唔到~
MissKong話唔計時呀!!!~勁好人~之後我地一路作一路講~好在過關~
之後寫口供紙~又寫了~不過算la~都唔關我事~寫下都冇所謂ge~
冇帶筆~好在MissKong借俾我~真係多謝佢~講真~佢真係好好~又玩得~
之後lala臨走人~今日約左su果~之後打的去fanling火車站~去MK~
去到~行去旺中Neway~呵呵~好在仲有k lunch~之後叫野食~好味呀!!!~
係咁唱~點左好多歌~唱唔哂~3點未夠佢就cut左我地la~之後去影相~
4點幾lu~行左一陣卓悅~走人~搭去尖咀~先返上水~勁眼訓lor~
係火車到訓左好多個站~去到fanling落車~係小巴上面佢打黎~
solin仲未放人lor補課~下年真係唔想俾佢教呀!!!!!~
返到去~開電腦~有人同我講左d野~其實我唔多明~
係咁同小fafa玩MSN~呵呵~好搞笑呀!!!~問佢尋晚做到幾點~
佢話2點幾lor~真係好sorry呀!!!~搞到你咁夜先做完~
