WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天

 

..×[無言了*"

今日凍死人LA~一起身~真的唔想離開那溫暖的床~

換冬季LU~好在仲岩身~唔係就唔知點算LA~哈哈~

見到呀3~同佢一齊返去~一入左門口就打鐘LU~

上到課室~好唔慣全班穿冬季~好似好怪咁~

冇帶書~要抄法句~3個字抄左20幾句~GEOG~

CCY遲遲都未黎~FEEL到今日佢冇返~發現自己D第六感有時幾準~

CYW代~抄埋果幾句~做功課~呵呵~一D功課都冇做過~

中史作業~哈哈~隔離果個俾答案~話咁快就做完LA~

GR~好多呀!!!~唔識做~佢話幫我做~呵呵~又唔駛做LU~

岩岩好落堂~PTH~派工作紙~佢有佢講~我地有我地傾計~

呀JOE同我地玩Q題LOR~無聊到玩D咁GE野~真係好想打佢一獲~

問條勁爆KAI GE問題~之後講書~讀左幾次~打鐘~

同HOLY落去食野~一出門口~凍到唔識行~好多人呀!!!~

買野果陣~俾我見到D野~OMG!!!~真係好憎佢個FD LOR~

估唔到佢有D咁GE FD呀~食完之後買左支唔凍GE水~

上去LU~中史~對作業~教書~唉~努力地聽書~冇帶FILE~

唔記名WO~真係好人呀!!!~唔係幾明佢到邊LOR~

西史~冇做到書~扣16分~教書~亂到冇倫~唔明~

小息~唔想STAY AT課室~周圍走~唔好煩我PLZ~

ENG~派小測卷~嘩~~~創新低呀!!!~得3分~呵呵~

不過全班都差唔多~高處未算高~低處未算低LA~

對果份野~對左2堂~勁眼訓LOR~小睡了一會~

去廁所~呵呵~E班勁靜LOR~返去~抄考試範圍LOR~

咁快?~仲有...1個月咋WO~時間真係過得快~

LUNCH~等佢地放~放低D野~去彩虹~之後去四葉草買野食~

THX SUKI陪我去~ 等左OK耐先買到~返1果陣已經搭5了~

上到去~笑死了~係咁講真人真事GE笑話~食完野搭10了~

走LA~係上面好暖~仲攝起左衫袖TIM~但係一出到去~

凍到飛起~LALA臨放返個由落黎~仲KAI到望下冇車黎果面有冇車~

佢係後面~發KAI了~有車黎緊都仲過~嚇死了~之後又討論一番~

佢已經一支箭般走了返學~我地就慢條斯理地走~呵呵~

返到去~發KAI了一會便打鐘了~勁嘈~哈哈~又偷睇~

2堂都超級嘈~左住我上堂呀!!!~打鐘了~又俾人訓話了~

感想良多有點兒想喊TIM~走得~上去帶法句~搵唔到MISS KONG~

交左去佢簿架~去彩虹~一出門口~就見到SUKI了~佢上3樓交野~

陪佢上~呵呵~一齊去彩虹~一上到去~CARY就叫我地唱歌~

唔識~英文黎GE~之後又高歌...幾曲了~佢地個個都要早走~

我坐左一陣都走LU~4點半~哈哈~好耐冇試過咁早返屋企LA~

返到黎~教細佬做功課~教左成個鐘~老豆返左黎~叫佢教~

咁我就開電腦LA~奸爆呀!!!~ 勁凍LOR~返黎果陣都冇咁凍~

不過我穿的是短衫短褲~哈哈~傻傻地~好凍呀!!~各位多穿幾件衣服呀!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-05 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]