今日凍死人LA~一起身~真的唔想離開那溫暖的床~
換冬季LU~好在仲岩身~唔係就唔知點算LA~哈哈~
見到呀3~同佢一齊返去~一入左門口就打鐘LU~
上到課室~好唔慣全班穿冬季~好似好怪咁~
冇帶書~要抄法句~3個字抄左20幾句~GEOG~
CCY遲遲都未黎~FEEL到今日佢冇返~發現自己D第六感有時幾準~
CYW代~抄埋果幾句~做功課~呵呵~一D功課都冇做過~
中史作業~哈哈~隔離果個俾答案~話咁快就做完LA~
GR~好多呀!!!~唔識做~佢話幫我做~呵呵~又唔駛做LU~
岩岩好落堂~PTH~派工作紙~佢有佢講~我地有我地傾計~
呀JOE同我地玩Q題LOR~無聊到玩D咁GE野~真係好想打佢一獲~
問條勁爆KAI GE問題~之後講書~讀左幾次~打鐘~
同HOLY落去食野~一出門口~凍到唔識行~好多人呀!!!~
買野果陣~俾我見到D野~OMG!!!~真係好憎佢個FD LOR~
估唔到佢有D咁GE FD呀~食完之後買左支唔凍GE水~
上去LU~中史~對作業~教書~唉~努力地聽書~冇帶FILE~
唔記名WO~真係好人呀!!!~唔係幾明佢到邊LOR~
西史~冇做到書~扣16分~教書~亂到冇倫~唔明~

小息~唔想STAY AT課室~周圍走~唔好煩我PLZ~
ENG~派小測卷~嘩~~~創新低呀!!!~得3分~呵呵~
不過全班都差唔多~高處未算高~低處未算低LA~
對果份野~對左2堂~勁眼訓LOR~小睡了一會~
去廁所~呵呵~E班勁靜LOR~返去~抄考試範圍LOR~
咁快?~仲有...1個月咋WO~時間真係過得快~
LUNCH~等佢地放~放低D野~去彩虹~之後去四葉草買野食~
THX SUKI陪我去~
等左OK耐先買到~返1果陣已經搭5了~
上到去~笑死了~係咁講真人真事GE笑話~食完野搭10了~
走LA~係上面好暖~仲攝起左衫袖TIM~但係一出到去~
凍到飛起~LALA臨放返個由落黎~仲KAI到望下冇車黎果面有冇車~
佢係後面~發KAI了~有車黎緊都仲過~嚇死了~之後又討論一番~
佢已經一支箭般走了返學~我地就慢條斯理地走~呵呵~
返到去~發KAI了一會便打鐘了~勁嘈~哈哈~又偷睇~
2堂都超級嘈~左住我上堂呀!!!~打鐘了~又俾人訓話了~
感想良多有點兒想喊TIM~走得~上去帶法句~搵唔到MISS KONG~
交左去佢簿架~去彩虹~一出門口~就見到SUKI了~佢上3樓交野~
陪佢上~呵呵~一齊去彩虹~一上到去~CARY就叫我地唱歌~
唔識~英文黎GE~之後又高歌...幾曲了~佢地個個都要早走~
我坐左一陣都走LU~4點半~哈哈~好耐冇試過咁早返屋企LA~
返到黎~教細佬做功課~教左成個鐘~老豆返左黎~叫佢教~
咁我就開電腦LA~奸爆呀!!!~
勁凍LOR~返黎果陣都冇咁凍~
不過我穿的是短衫短褲~哈哈~傻傻地~好凍呀!!~各位多穿幾件衣服呀!!!~