今日真係超級眼訓LOR~返到去要早會~虎虎冇LALA走過黎~
真係唔知佢想點~原來佢想同我講今日佢生日LOR~生日快樂呀!!!!~
早會~暴龍~佢果真係口水多過荼呀!!!~成個早會講左5個字呀!!!~
有進步~最講最耐呀!!!~聽日又要~又唔知企幾耐呢~
又要講錯野~話CHOIR今日得2部去~之後問返MISS張~佢話唔係~
上課室~打左鐘勁耐~MISS CHAN都仲未收完步行籌款果張通告~
CL~真係勁勁勁勁爆悶LOR~都唔明點解HKW講書講得咁悶架~
真係超想訓覺LOR~坐左勁耐都未落堂~落左堂放低D野之後就去食野LA~
食完上課室~睇報紙~見到JUST田~同KOEY講~佢就係咁癲左LA~
攞埋我份報紙去上堂~ENG~對GR~冇做到~呵呵~俾佢發現左TIM~
小息~LALA臨出課室~佢地今日唔駛上ORAL WO~又俾人點~
GEOG~對卷~11分~又是不合格的~預左LA~一早已經放棄了文科~
教書~冇帶英文果本~悶死了~係咁叫人抄野~唔想抄~是但抄左D~
MUS~又遲左~入去果野~MISS張問我上次係咪冇去CHOIR~傻的~
最容易見到佢架MA~我又點會唔去呢~考試~派野~分字~寫名同埋歌名~
CARRY ON TILL YOMORROW~跟號數收~呵呵~幾驚第1個就係我呀~
因為我同HOLY一齊唱~我16號~佢就18號~勁易叫中我地LOR~
我話可能17號先~點知第1個就真係17號~好搞笑我地班~唱左都幾多人下~
呀JOE同余嘉唱~呀JOE大聲夾冇準~仲要唱得大聲過余嘉~又再一次俾MISS張串~
最搞笑GE係呀LING同ALISON唱完之後有人係出面尖叫LOR~因為已經打左鐘~
之後我地班人又起哄~余嘉話呀LING有FANS~仲話姣LING FANS CLUB~
LUNCH~同GOING佢地食~因為要整道具~佢地真係好好笑~
中文~教書~成班訓哂覺~之後MISS翁俾我地休息5分鐘~CARMEN叫我地做一次~
之後就做LA~好搞笑~好驚比賽果陣忍唔住笑左出黎~
放學~同GOING落一樓GE廁所~換衫~超型~踢拖~去學生活動中心~
未入得~入到去~得果幾丁友~原來AB班唔係今日WO~咁我地就係第1組LA~
OK咁LA~不過我覺得自己做得未夠好~做完之後就走人LU~
去205~急救開會~開到4點3~走得~去CHOIR~今日佢又冇黎LA~
練到4點9~點名~走人~去彩虹~SUKI陪我去M記買野食~一入到去就見到佢~
晨早就見到我~仲話俾棋棋知TIM~講大話!!!!!!!~
買完兜路行LOR~唔知點解~
去睇碟~呵呵~之後去左公園仔傾計~傾到5點9~返去彩虹~呀3話BBQ~
不過我唔得閒~唔去LU~走人~開電腦~小FAFA冇LALA HI我~乜唔係嬲我GE咩?~