今日好多人生日呀!!!~文文LA~蚊精LA~
仲有我老豆&姑姐~各位生日快樂呀!!!!~
返到去~第1時間同蚊精講生日快樂~
文文仲未返~傾家政D野~文文一返到黎~
就大大聲同佢講生日快樂~今日冇帶書~
又要抄法句~MISS KONG突然發惡~
要我地企起身~又話5分鐘後抄唔完冇LUNCH~
LALA臨抄~一打完個鐘我就抄完LA~HAHA~
MISS KONG話:好野好野!!!!~
MATH~甲簿改正~HAHA~我岩哂~做功課~
唔多識~問左MISS CHAN~識LU~叻女黎架MA~
中文~繼續說話~事後檢討~教左一陣書就打鐘LU~
飛落去放低個書包~攞野上3樓~家政~快快手整好D野~
今次好似做得好過上次~試食~MISS LAU俾我地組最高分~
我1D都唔覺得我地果D好食LOR~其他組好食好多~
汁野~今次整得快過上次~不過今次多個人~HAHA~
ENG~對GR TOO~NOTHING SPECIAL~
LUNCH~彩虹TOO~買左TVB~HAHA~好靚呀!!!~
西史~今日要上2堂~收閱讀報告~好多人冇交~
佢第1次咁鬧我地LOR~教我地做論述題~OMG!~唔識~
放學~CHOIR~放低個書包~同小平落去買水~
上3樓搵呂SIR~攞佢個NC~搵MISS岑~攞會考果D唔知咩野~
落去音樂室~開始緊LA~好熱~呵呵~今日佢有黎~
練到5點~點完名上去搵呀SIR,MISS問成績~上左BIO LAB攞TWONG~
小平幫佢呀哥攞參考書~走人~落2樓VA室~MISS CHOW唔係到~
上返3樓搵佢~曹SIR走出黎~話MISS CHOW補緊課~
OK哂~之後落去CANTEEN~係1樓個窗睇社排~
呵呵~定社第1~佢係下面睇~睇完~走人~
又買水~真係好熱LOR~去彩虹~攞返我本TVB~
返屋企~換衫~走人~去大埔~同老豆食飯~
打邊爐~OK LA~不過我唔係食左好多野~
好眼訓LOR~閉目養神左一陣~打俾WATER~
傾左一陣~走LU~返去~10點~開電腦~
聽日要6點幾起身呀!!!~再唔訓就死得架LA~