WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 9 日  星期五 晴天

 

±*!`生日快樂;!*}

今日好多人生日呀!!!~文文LA~蚊精LA~

仲有我老豆&姑姐~各位生日快樂呀!!!!~

返到去~第1時間同蚊精講生日快樂~

文文仲未返~傾家政D野~文文一返到黎~

就大大聲同佢講生日快樂~今日冇帶書~

又要抄法句~MISS KONG突然發惡~

要我地企起身~又話5分鐘後抄唔完冇LUNCH~

LALA臨抄~一打完個鐘我就抄完LA~HAHA~

MISS KONG話:好野好野!!!!~

MATH~甲簿改正~HAHA~我岩哂~做功課~

唔多識~問左MISS CHAN~識LU~叻女黎架MA~

中文~繼續說話~事後檢討~教左一陣書就打鐘LU~

飛落去放低個書包~攞野上3樓~家政~快快手整好D野~

今次好似做得好過上次~試食~MISS LAU俾我地組最高分~

我1D都唔覺得我地果D好食LOR~其他組好食好多~

汁野~今次整得快過上次~不過今次多個人~HAHA~

ENG~對GR TOO~NOTHING SPECIAL~

LUNCH~彩虹TOO~買左TVB~HAHA~好靚呀!!!~

西史~今日要上2堂~收閱讀報告~好多人冇交~

佢第1次咁鬧我地LOR~教我地做論述題~OMG!~唔識~

放學~CHOIR~放低個書包~同小平落去買水~

上3樓搵呂SIR~攞佢個NC~搵MISS岑~攞會考果D唔知咩野~

落去音樂室~開始緊LA~好熱~呵呵~今日佢有黎~

練到5點~點完名上去搵呀SIR,MISS問成績~上左BIO LAB攞TWONG~

小平幫佢呀哥攞參考書~走人~落2樓VA室~MISS CHOW唔係到~

上返3樓搵佢~曹SIR走出黎~話MISS CHOW補緊課~

OK哂~之後落去CANTEEN~係1樓個窗睇社排~

呵呵~定社第1~佢係下面睇~睇完~走人~

又買水~真係好熱LOR~去彩虹~攞返我本TVB~

返屋企~換衫~走人~去大埔~同老豆食飯~

打邊爐~OK LA~不過我唔係食左好多野~

好眼訓LOR~閉目養神左一陣~打俾WATER~

傾左一陣~走LU~返去~10點~開電腦~

聽日要6點幾起身呀!!!~再唔訓就死得架LA~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-10 04:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]