今日6點幾就要起身~無奈LA~勁眼訓~約左人7點3~
點知7點3仲係屋企~佢打黎吹我LA~真係衰~
出去FANLING食野~去左大家樂食~好大碟呀!!!~
食完就去左火車站~周圍都見到MKC D人~
等埋佢個FD就走得~去火灰~打的~YYY,CCF同WWK係對面~
YYY見到我地~仲HI我地TIM~去到~勁遠LOR個C區~
同呀3佢地一齊~點名~YYY & LCF~同GOING佢地企埋一邊~
HAHA~個個都覺得佢好悶~就過去同佢傾下計咁LA~
原來...佢好好人架~冇想像中咁衰LA起碼~排隊~
HEA左勁耐~又聽D人講廢話~開始了~個個都起哄~
又要等班長老行完先~仲要等其他學校行先~
佢舉牌~個樣好似出殯咁~到我地行LA終於都~
同GOING佢地行~KOEY係咁話佢係側田~係咁叫佢田田~
同SHEIBY行~一路行一路傾~行行下見到KELLYJACKIE~
有人攞緊簽名~SHEIBY話要握手~個個都話要握~
行左一陣~棋棋返去LU~之後就係佢~四目交頭中......
行左冇幾耐~就返返去LU~HAHA~第2班MKC仲行緊~
返到去~點完名就走人~去傾話劇D野~周敏話要去見KELLYJACKIE~
去攞簽名+影相~佢唔紮頭髮靚D~走人~
GOING好似好不爽咁~聽歌~玩水LOR~你大個LA~
WATER佢地黎左~我都十分不爽呀!!~又冇影到佢相~
行到去吉之島~佢地話唔傾WO~走人~同WATER佢地走~
有人話去打的~又行~行到唔知邊~都仲未有車~
之後行到去火車站了~打的真好!!~第1次打的唔駛錢~
返FANLING~食野~熱死人LA碗野~返屋企了~
見到CATHY佢地~一齊搭車~佢地去聯和墟~
返到去~1個人都冇~睇電話~傻傻地~睇到喊~
WATER打俾我~算吧LA~佢冇野GE~
開電腦~HAHA~星期2去唱K~SU果...我諗住果日釘~
好眼訓!!~好眼訓!!~好眼訓!!~