WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 10 日  星期六 晴天

 

|\`*步行|||*"

今日6點幾就要起身~無奈LA~勁眼訓~約左人7點3~

點知7點3仲係屋企~佢打黎吹我LA~真係衰~

出去FANLING食野~去左大家樂食~好大碟呀!!!~

食完就去左火車站~周圍都見到MKC D人~

等埋佢個FD就走得~去火灰~打的~YYY,CCF同WWK係對面~

YYY見到我地~仲HI我地TIM~去到~勁遠LOR個C區~

同呀3佢地一齊~點名~YYY & LCF~同GOING佢地企埋一邊~

HAHA~個個都覺得佢好悶~就過去同佢傾下計咁LA~

原來...佢好好人架~冇想像中咁衰LA起碼~排隊~

HEA左勁耐~又聽D人講廢話~開始了~個個都起哄~

又要等班長老行完先~仲要等其他學校行先~

佢舉牌~個樣好似出殯咁~到我地行LA終於都~

同GOING佢地行~KOEY係咁話佢係側田~係咁叫佢田田~

同SHEIBY行~一路行一路傾~行行下見到KELLYJACKIE~

有人攞緊簽名~SHEIBY話要握手~個個都話要握~

行左一陣~棋棋返去LU~之後就係佢~四目交頭中......

行左冇幾耐~就返返去LU~HAHA~第2班MKC仲行緊~

返到去~點完名就走人~去傾話劇D野~周敏話要去見KELLYJACKIE~

去攞簽名+影相~佢唔紮頭髮靚D~走人~

GOING好似好不爽咁~聽歌~玩水LOR~你大個LA~

WATER佢地黎左~我都十分不爽呀!!~又冇影到佢相~

行到去吉之島~佢地話唔傾WO~走人~同WATER佢地走~

有人話去打的~又行~行到唔知邊~都仲未有車~

之後行到去火車站了~打的真好!!~第1次打的唔駛錢~

返FANLING~食野~熱死人LA碗野~返屋企了~

見到CATHY佢地~一齊搭車~佢地去聯和墟~

返到去~1個人都冇~睇電話~傻傻地~睇到喊~

WATER打俾我~算吧LA~佢冇野GE~

開電腦~HAHA~星期2去唱K~SU果...我諗住果日釘~

好眼訓!!~好眼訓!!~好眼訓!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-10 03:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]