子宮happy birthday!!!!~
今日同班小學同學去玩~11點幾就起身LA~好眼訓~
整好D野搭媽媽車出上水~去到岩岩好1點~
等左成個鐘~李鍵奇先生先出現~搭小巴去屯門~
經過屯門大會堂~好懷念同姖地去睇音樂會果段時間~
個司機好好~係最近湖碟灣俾我地落~本來話去買野~
但係行行下又行左去湖碟灣先~去到~1個爐都冇~
成班企左係個好似亭之類ge野到~我陪SIU AN去廁所~
同佢講我覺得今日ivy著綠色衫~出返去~ivy黎左~
呵呵呵~俾我講中左~7個人坐係到等2個人~
佢地黎齊之後去左搭輕鐵去市中心~搵地方食野~
其實同佢地真係冇咩野講~so冇乜點講野~
去左吉野家~分枱食~我已經想走la~之後行左去卓爾廣場對面ge馬路~
諗下去邊~諗唔到~咁就過馬路~卓爾廣場隔離有樓梯~
上面有好大地方~班男仔玩噴雪~有個話屋企有幾箱~
今日攞左23支出黎放~點知俾佢地玩~我諗有俾錢ge~
其實我地好想叫有個kai子走~但係佢死都唔走lor~
成班又坐~今日周圍hea~1點hea到6點~買左盒啤牌~
佢地唔知玩咩~好似21點咁~但係3張牌~加埋d數淨係要個位~
最細就輸~最大就嬴~我地玩輸左果個要俾嬴左果3個問問題~
之後玩Truth Or Dare~果到有幾個啤酒樽~攞左黎玩~
玩到7點半~搭輕鐵去唔知邊~去左個公園~班男仔又玩噴雪~
之後佢地又係到講~李鍵奇係咁話MKC冇靚女~
之後爆左句:最靚果個係我隔離la~
我以為佢話佢果班坐佢隔離果個~我咪問佢lor~
我:邊個呀?~ ?你lor~ 我送左句痴線俾佢~
無奈LA~又玩我~又問我住邊~講你都唔知架la~
佢地係咁噴我地想佢走果個kai子~噴到佢成身都係~
之後見到有警察叔叔~我真係好想問玩噴雪係咪犯法?~
佢地一見到警察叔叔就放低左支野~我地班女仔去廁所~
有3個俾鬼逗~李鍵奇超級精~同我地去廁所~等佢地返黎~
我地影相~之後就行去搭車走人~返到上水10點2~佢地話去食糖水~
我唔去lu~返屋企燒野食~又玩到成點~日日都咁夜訓~真係唔知點返學~