今日媽媽仲勁~49分係屋企開車~53分竟然去到學校LOR~
早會~悶~~~HEA左好耐~先有得上去~
PHY~呀SIR又唔俾人坐LA~CHANKI唔舒服~呀SIR叫佢坐低~
但係佢想落醫療室~呀SIR點都唔俾~終於俾LA~
2個女班長抬佢落去~笑死~佢好留心咁聽緊MISS岑講書~
3個去搭車立~要打斜入~HAHA~CHANKI去左醫療室之後~
我同GOING去1樓廁所~行另外一條樓梯~當然係我GE主意LA~
經過4C GE時侯~依然好多人望出黎~但係佢都仲係好留心聽書~
之後我都冇望佢LU~唔知佢有冇見到我呢~返入去~
教書LA~好野!!~唔駛企LA~好俾心機聽書~但係唔知點解~
班男仔有佢地傾計~我有我聽書~唔好再煩我LA!!~陳潤祖同學~
小息~一分鐘都冇LOR~唔開心~成班人俾佢留~一齊落去~
MISS CHAN仲未黎~俾呀SIR見到~又入黎~
派左張野俾我地~MISS CHAN黎LA~救星呀!!!~
NOTHING~PTH~上5樓~NOTHING TOO~
小息~上6樓~又派過~XDDD
同米粉佢地係到玩~其實係等緊云儀姐~
但係冇等到~俾左IVY姐~唔該哂~
落去~中文~全班都好眼訓~真係好悶LOR~
LUNCH~同小平係ECA到~係CANTEEN買野食~
笑死左~好多人黎呀!!!~傻左~買左杯沙冰黎食~
同麗麗一齊食~佢搭4就返左黎~去搵SO老師~
好多人黎左...搵我~云儀姐&IVY姐~
之後WATER都黎左~SU果,天恩又黎左~佢地企左一陣就走左LU~
云儀姐,IVY姐同WATER姐陪我到打鐘~
佢地話今日放學要補課ECON~好慘呀!!~
打鐘~佢地去HALL睇唔知咩~去排隊~
我就上返去~呵呵呵~俾佢地見到我TIM~
LEE2堂好悶呀!!!~睇報紙~一路睇一路釣魚~
之後LING問我野~玩果D無聊遊戲~俾佢玩TIM~
我又玩返佢轉頭~呵呵呵~醒哂!!~真係多謝佢呀!!~
放學~做補測改正~去3A班房~MISS CHAN俾答案我地~
4個字後就走得~同文文行街~見到個靚杯~想買俾呀香做生日禮物~
但係唔夠錢~叫文文借俾我又唔借~去彩虹~CARY又冇~
返學校~文文走LU~LING走左~吨礂?0蚊呀!!~
之後問子珊借~唔該哂!!~買左~返屋企LU~
返到去先知今日子珊生日~生日快樂呀!!!~