WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天

 

﹛n笑死左,,;,"'`

今日媽媽仲勁~49分係屋企開車~53分竟然去到學校LOR~

早會~悶~~~HEA左好耐~先有得上去~

PHY~呀SIR又唔俾人坐LA~CHANKI唔舒服~呀SIR叫佢坐低~

但係佢想落醫療室~呀SIR點都唔俾~終於俾LA~

2個女班長抬佢落去~笑死~佢好留心咁聽緊MISS岑講書~

3個去搭車立~要打斜入~HAHA~CHANKI去左醫療室之後~

我同GOING去1樓廁所~行另外一條樓梯~當然係我GE主意LA~

經過4C GE時侯~依然好多人望出黎~但係佢都仲係好留心聽書~

之後我都冇望佢LU~唔知佢有冇見到我呢~返入去~

教書LA~好野!!~唔駛企LA~好俾心機聽書~但係唔知點解~

班男仔有佢地傾計~我有我聽書~唔好再煩我LA!!~陳潤祖同學~

小息~一分鐘都冇LOR~唔開心~成班人俾佢留~一齊落去~

MISS CHAN仲未黎~俾呀SIR見到~又入黎~

派左張野俾我地~MISS CHAN黎LA~救星呀!!!~

NOTHING~PTH~上5樓~NOTHING TOO~

小息~上6樓~又派過~XDDD

同米粉佢地係到玩~其實係等緊云儀姐~

但係冇等到~俾左IVY姐~唔該哂~

落去~中文~全班都好眼訓~真係好悶LOR~

LUNCH~同小平係ECA到~係CANTEEN買野食~

笑死左~好多人黎呀!!!~傻左~買左杯沙冰黎食~

同麗麗一齊食~佢搭4就返左黎~去搵SO老師~

好多人黎左...搵我~云儀姐&IVY姐~

之後WATER都黎左~SU果,天恩又黎左~佢地企左一陣就走左LU~

云儀姐,IVY姐同WATER姐陪我到打鐘~

佢地話今日放學要補課ECON~好慘呀!!~

打鐘~佢地去HALL睇唔知咩~去排隊~

我就上返去~呵呵呵~俾佢地見到我TIM~

LEE2堂好悶呀!!!~睇報紙~一路睇一路釣魚~

之後LING問我野~玩果D無聊遊戲~俾佢玩TIM~

我又玩返佢轉頭~呵呵呵~醒哂!!~真係多謝佢呀!!~

放學~做補測改正~去3A班房~MISS CHAN俾答案我地~

4個字後就走得~同文文行街~見到個靚杯~想買俾呀香做生日禮物~

但係唔夠錢~叫文文借俾我又唔借~去彩虹~CARY又冇~

返學校~文文走LU~LING走左~吨礂?0蚊呀!!~

之後問子珊借~唔該哂!!~買左~返屋企LU~

返到去先知今日子珊生日~生日快樂呀!!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-20 08:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]