WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天

 

*|! 開心死了 ||!!*[]

今日9點幾就起左身~不過超級眼訓~HEA左好耐媽媽先起身~

一齊去食早餐~飽飽~返屋企練琴~練左一陣又發KAI了~

12點幾出門口~向琴行進發~差D遲到呀!!!~

去到~MISS仲未落堂~佢叫我問呀SIR攞成績~

出左LA~好驚呀!!!~哈哈~係呀SIR攞緊俾我之際~

D職員已經同我講我合格呀!!~哈哈~好開心呀!!!~

仲高分過上次......4分LOR~150分攞109~100分合格~

俾MISS睇~我睇唔明呀!!!~D雞腸好潦呀!!!~

但係MISS冇同我講返LOR~上堂~彈得好差呀!!~見怪不怪了~

細佬放左LU~一路睇書一路等我~我走LU~唔理佢~

呵呵~見到佢同棋棋~棋棋仲要係我行過響我全朵TIM~

綠色衫的2人~係我同佢呀~睇唔到棋棋~不過我知係佢~

去飲茶~媽媽同呀婆&佢姑姐傾計~傾到成3點~

本來諗住去圖書館借西史書做功課~但係有人約左媽媽去睇屋~

冇得去~返屋企~同葦然玩~笑死我~超級可愛~

4點幾先去~去到圖書館佢話閂門LOR~無奈LA~聽日交LA~

打俾媽媽~之後帶埋葦然去彩虹~問人有冇~

真係THZ哂呀3借俾我~同葦然坐左一陣~媽媽打黎~

返屋企LU~HEA左陣~做功課~好多LOR~癲架D老師~

一係冇~一係就10幾20樣~做到我趴係到~開電腦~

哈哈~有你的鼓勵~多沒信心都會變得十分有信心~

做到11點幾~先閂電腦~12點先訓~夠哂眼訓呀!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-12 09:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]