今日9點幾就起左身~不過超級眼訓~HEA左好耐媽媽先起身~
一齊去食早餐~飽飽~返屋企練琴~練左一陣又發KAI了~
12點幾出門口~向琴行進發~差D遲到呀!!!~
去到~MISS仲未落堂~佢叫我問呀SIR攞成績~
出左LA~好驚呀!!!~哈哈~係呀SIR攞緊俾我之際~
D職員已經同我講我合格呀!!~哈哈~好開心呀!!!~
仲高分過上次......4分LOR~150分攞109~100分合格~
俾MISS睇~我睇唔明呀!!!~D雞腸好潦呀!!!~
但係MISS冇同我講返LOR~上堂~彈得好差呀!!~見怪不怪了~
細佬放左LU~一路睇書一路等我~我走LU~唔理佢~
呵呵~見到佢同棋棋~棋棋仲要係我行過響我全朵TIM~
綠色衫的2人~係我同佢呀~睇唔到棋棋~不過我知係佢~
去飲茶~媽媽同呀婆&佢姑姐傾計~傾到成3點~
本來諗住去圖書館借西史書做功課~但係有人約左媽媽去睇屋~
冇得去~返屋企~同葦然玩~笑死我~超級可愛~
4點幾先去~去到圖書館佢話閂門LOR~無奈LA~聽日交LA~
打俾媽媽~之後帶埋葦然去彩虹~問人有冇~
真係THZ哂呀3借俾我~同葦然坐左一陣~媽媽打黎~
返屋企LU~HEA左陣~做功課~好多LOR~癲架D老師~
一係冇~一係就10幾20樣~做到我趴係到~開電腦~
哈哈~有你的鼓勵~多沒信心都會變得十分有信心~
做到11點幾~先閂電腦~12點先訓~夠哂眼訓呀!!~