WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 8 日  星期四 晴天

 

[|心淡了.. ×!`]

今日差D遲到~HAHA~媽媽真係勁~一日比一日快呀!!~

係門口見到WATER&CATHY~入到去~早會LOR~

今日過左15度WO~講10號去步行果D野~講埋D宣佈就上去LU~

GOING同葉靜唔知講緊咩~MISS KONG問佢地講咩~

佢地話講有咩朱古力食~哈哈~笑死我~之後MISS KONG上左去攞野~

淨係叫MISS CHAN早晨~好怪個FEEL~同埋佢地2個用中文講早晨都好怪~

之後同MISS CHAN講急救D野~55~等我問下先LA~

之後又講步行D野~HAHA~LEE 2日MISS CHAN心情好靚下WO~

PHY~係LAB門口玩~笑爆咀~HAHA~好留心上堂WO~望住你都唔知~

俾返D分我地睇~之後又4我地班低分~得LA~知道E班勁LA~

教書~冇乜點聽~之後冇LALA好想聽書~咁就聽左幾分鐘LA~

打鐘~唔放人LOR~遲左好多~去搵WATER~行過佢同佢班FD果到果陣~

聽到D野~真係好想同佢地講:夠彊你咪做LOR~但係做唔到我就鏈死你!!~

但係我冇理到佢地~呀香叫我幫佢攞件衫俾佢家姐~OK LA~明點我WO~

不過見係呀香~就幫佢LA~見唔到到WATER LOR~唔記得左佢地調左位~

叫左佢黎~冇野講LOR~唱歌~唉~~~~~打鐘LU~落返去~

搵唔到佢家姐~之後見到個PREFECT~叫佢幫我俾佢~佢唔睬我LOR~

之後入左黎~就俾左佢LA~HAHA~我真係聰明呀!!~

又教線~畫畫LOR~都話MISS CHAN LEE 2日心情靚架LA~

我地班係到玩起哄佢都唔鬧~仲同我地玩TIM~令本來心情很差的我~

開心返哂!!~MISS CHAN真係好!!~呵呵~PTH~同文文落左醫療室~

HAHA~佢頭痛我肚痛~上返去~又俾人講~心情DOWN得很~

落堂LU~放低D野~突然間好多F.5 GE男同學們黎左~

原來我地班有人串佢地~佢落黎串佢~帶20幾30人黎做咩姐?!~

左住哂!!~之後PREFECT叫左佢地走~暴龍黎左LU~

上堂~中文~說話~唔知自己講咩~HAHA~岩岩我講完就放LUNCH~

本來同SUKI去彩虹~但係家政學會幹事叫左我去做野~

咁就去左家政室~成個LUNCH又冇左LA~落返去~

蚊精叫我幫佢搵呀SIR攞野~唔記得左~上返3樓~

搵唔到呀SIR~落到2樓又見到佢~又上返3樓~

我仲未攞點名簿架大佬~攞果DD野駛唔駛咁耐呀?~

返課室放低D野先~驚MISS KONG叫左GOING去攞~

返到去~GOING坐左係到~LALA落去攞~

上返黎~死人林建昇又講~話我快LOR~有病的~

攞書包~上4樓LOR~真的有點想死GE感覺~

唉~~~一上到去~就俾佢捉我講中文~記左2次~

OK~我唔講野了~悶..悶..AND..悶...其實我唔知佢講乜架~

因為...我唔想聽書~放學~落返去~MISS KONG叫GE~

幫佢包書LOR~無言了~之後落CANTEEN等小平佢地2個~

一齊整家政D野~佢地出去買野~我同HOLY周圍走~

今日佢冇去交安WO~之後入返去坐~囇到爆LOR~

進社對念社!!~排球~念社WIN左~唔鋸LOR~

佢黎左~放低左個書包~去左交安~我地係咁整~

諗左好耐~終於諗到~但係仲未整LOR~HEA左好耐~

整LA~冇奈地係咁整錯~整到成6點~走人LU~

講真~我真係唔係好信佢唔係拍拖~成日都三人行~

唔係咪佢個FD LOR~(不是MA?~想死~)HAHA~原來凱琪好好笑架~

今日俾佢笑死我~走人~又俾人鬧~努力整果舊野!!~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-08 11:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]