WELCOME*MY DIARY!

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
或者...最後一篇QOOZA...
這個...//
感受吧...
中秋節快樂xDD*
還有什麼可以說...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

                     

                                                                                 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2005 年 12 月 6 日  星期二 晴天

 

ˇ°凍死左..++

今日凍死了~仲以為要早會TIM~但係因為寒冷天氣警告~

所以唔駛LU~SO GD!!~返到課室~個個都背緊書~死了~

唔記得左今日要默書~LALA臨背~MISS CHAN今日著到隻糉咁~

凍到我震哂~隔離果個係咁嘈住我~搞到我背唔到~背左一段都冇~

又唔記得簽手冊~中文~MISS翁勁遲都未黎~仲以為佢冇返~

個個都好似好想佢今日冇返WO~黎SIR行緊過黎果陣~個個都以為係佢代~

之後佢唔知入左邊~MISS翁已經行緊過黎LU~個個都"車"佢~

入到去~溫書時間~1分鐘都冇~默LU~一D都唔識~食硬蛋呀!!~

教書~OK LA~2堂~過得OK快LA~走人~YYY又未放人~

個個人門口食風~哈哈~我,渣爆同呂芷企係E班門口過DD~

一定唔會食到風呀!!!~好辛苦地~佢終於放LA~LALA臨入去~

放低D野~同HOLY落去食野~呵呵~好多人呀!!!~去左另外1面買~

等左勁耐下~HAHA~見到佢個FD~FEEL到佢係我後面~買完~

呵呵~真係WO~食完佢先買到LOR~買左支唔凍GE水~

上去~佛學~勁嘈LOR~呀SIR話我地唔靜唔教書~成班傻左咁~

係咁玩~成堂就咁冇左~成堂我都係到睇書~呵呵~

之後余嘉俾佢叫左出去~串佢LOR~叫佢返入黎~又叫佢返出去~

MISS翁唔知做咩黎左~鬧左佢一陣~放返入黎~

MISS翁一走左~MISS CHAN就黎左LA~成班又起哄~

係咁同MISS CHAN講~笑爆咀~派卷~35分LOR~

1D都唔覺得LEE課會咁高分~教書~愉快地落堂~

又落去食野~傻左~係咁食~ENG~LISTENING~

眼訓到爆~好辛苦地過左2堂~LUNCH~去彩虹~

嘩~爆愛彩虹呀!!!~勁暖~KAKA~買野食~又食LA~

HEA到搭10~返去LU~凍到真係有D想唔返學~

見到WATER~陪佢上3樓搵肥魚~自己傻傻地又行返落去~

HAHA~有時我自己都覺得我對佢好好~咁傻GE野~

第2個我一定唔會做LOR~哈哈~你要對我好D呀!!~唔係我心淡爆架!!~

ECON~肥魚今日心情好好咁WO~都冇鬧我地~HAHA~

放學LU~冇LALA想上2樓搵SUKI同我一齊去彩虹~

上到去~1個人都沒有~見到ZOE~陪佢去買野~

哈哈~我D第六感又黎LA~冇LALA又會想行CANTEEN果邊GE~

落到去~見到佢LOR~HALL有得睇海底奇兵~成個F.4都要睇~

好似話要做功課~走人~去彩虹放低D野~去海聯~佢買冷&筆~我買聖誕咭~

返返彩虹~佢走LU~陪佢去搭車~HAHA~其實我想睇下HALL果到放左未咋~

自己1個行返去彩虹~寫咭了~CARY幫我畫畫~一時興起~

玩打鼓~玩到5點幾~走人了~開電腦~發覺真得有得必有失~唉~~~

都唔知邊個玩野~要攞人地個ICQ NO.黎講LEE D野~你唔講我唔知係邊個LOR~

 

THE END*

***** *****

刊登時間︰2005-12-06 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]